User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 16.7.2025 / 18:27
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > nikon coolpix 2200
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nikon Coolpix 2200
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
-WK-
Senior Member
_
10. joulukuuta 2006 @ 11:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta kamerasta olisi ihan peruskysymyksiä, eli onko tuo riittävä peruskäyttöön ja paljonko tuosta kannattaisi maksaa käytettynä? Oma digikameratuntemukseni on pienehkö, kotiväen HP Photosmart (en muista mallia, mutta 5 mpix on) olen kokeillut valokuvata asetuksen ollessa 1 mpix ja olen ollut ihan tyytyäväin, eli kai nuo 2.0 mpix riittää ihan hyvin jos omaksi iloksi kuvailee?

Kiitos vastanneille.

EDIT: Kulkeeko tuo kätevästi mukana? En ole nähnyt tuosta kuin kuvan ja sen perusteella se oli kyllä kohtuu pieni, mutta onko herkästi särkyvän olonen tms. ?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 10. joulukuuta 2006 @ 11:24

turonen
Member
_
15. joulukuuta 2006 @ 17:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Taitaa olla vähän vanhempi kamera kyseessä eli kovin montaa kymppiä en itse ainakaan maksaisi. Pari vuottakin vanhat ja käytetyt kamerat saattaa hajota millon vaan, tai kestää vielä monta vuotta, mutta itse en ottaisi turhaa riskiä, kun vähän reilulla satasella saa ihan perus näpsimiseen sopivan kameran.

Ja oon sitä mieltä, että kameralla ei kannata kuvata huonompi laatusia kuvia, kun mitä sillä mahdollisesti pystyisi kuvata. Eli siis jos kameran paras tarkkuus on 5 mpix, ni ei kannata kuvata 2 mpix kuvia, koska se hädintuskin riittää kymppi-kokoisten tulosteiden tekoon.
afterdawn.com > keskustelu > yleinen keskustelu > digikamera ja valokuvaus -keskustelualue > nikon coolpix 2200

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy