Cod 2
|
|
Tonzzasd
Member
2 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2006 @ 16:22 |
Linkki tähän viestiin
|
Terve.Elikkäs ongelmana olisi tämmöinen, pelailen ihan normisti COD2:sta suomalaisella servulla, ja pingini on reilu 100 kokoajan. siis eihä se minulla tietenkään lagaa, mutta muilla on jopa alle 50. Että vähän se ihmetyttää. Onko sitten laajakaistani vaan niin hidas sille?. 1meganen/1meganen. DNA taitaa olla, pitäs pärjätä (?)
|
Member
2 tuotearviota
|
10. joulukuuta 2006 @ 16:57 |
Linkki tähän viestiin
|
-Pingiä saa aikaan itse asennetut tietynlaiset ohjelmat jotka käyttävät kaistaa.
-Voi myös olla tiettyjä viruksia jotka käyttävät kaistaa ja pingi voi olla pitkään 200-800 ennen kuin laskee normaaliin 50-80.
Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
|
Tonzzasd
Member
2 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2006 @ 03:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Ahaa. No tuota tuota, ainakin kun pelailen css, niin siinä ei pingi ole kuin ihan normaali. COD2 servun haukuun käytän xfire:ä. että lagaisko se sitten mahdollisesti niin paljon?. kun meen servulle, en jätä xfireä scannaamaan servuja. Ainakaan Fsecure ei löytänyt mitään viruksia.
|
JurGele
Junior Member
|
11. joulukuuta 2006 @ 05:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Tietysti se vaikuttaa, jos on omalta koneelta paljon yhteyksiä
muualle samaan aikaan. Koitappa huvikseen tempaista johonkin
serveriin traceroute ja katso missä vaiheessa pingi karkaa
älyttömyyksiin.
Tracerouten saat siis tehtyä avaamalla komentokokehotteen (DOS-ikkunan)
ja kirjoittamalla siihen tracert <serverin ip osoite> ja
vastauksena saat reititinhypyt koneeltasi peliserveriin. Lisäksi
tracert näyttää tosiaan nuo "oikeat" pingit, joista näkee onko
yhteys yleisellä tasolla ok.
JurGele
|
Member
2 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2006 @ 12:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytän pelin joinaamisen All See Eyeä joka on varsin kätevä. Kun tuossa Cod pelisarjassa tuppaa olemaan jotakin hässäkkää useilla tuossa servereiden löytämisessä Favorites kohdasta.
Suljen myös usein ASE n kun olen joinannut serveriin koska siinä päivittää sitä listaa servereistä mitkä on auki ja mitkä ei ja jos niitä servuja on satoja niin sillon lagaa.
Asus Rampage Formula
Intel Q9450 2,67 GHz + Noctua NH-U12P
G.Skill 1000MHz DDR2 2x 4Gb
Sapphire HD 5870 1 GB
|
Mainos
|
  |
|
AfterDawn Addict
3 tuotearviota
|
11. joulukuuta 2006 @ 13:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Se käytätkö Xfireä tai ASE:a ei vaikuta pingiin mitenkään. Kaikki mikä käsittelee paketteja vaikuttaa pingiin. palomuuri, NAT, virustutka, spywareskanneri jne. kaikki vaikuttavat pingiin. Tietysti kaikki muut ohjelmat jotka käyttävät verkkoa samanaikaisesti saattavat hidastaa pingiä. Ainakin AmericasArmyssä on ollut puhetta, että se itselle näkyvä ping luku saattaa olla jopa 4 kertaa suurempi kuin todellinen ping...
Give a man a fish and you feed him for a day.
Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
|