User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 14:24
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö ei herää
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
näyttö ei herää
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Missä vika?

ostin tuliterät koneen osat, paitsi näyttö ja kovalevyt (jotka toimivat varmasti), emolevynä MSI K8N SLI, näytönohjaimena ASUS EN7950GT, virtalähteenä modecom feel2 (500W), muistina Kingston 1G CL3 400MHz ja LG:n polttava DVD-asema ja logitechin näppis ja hiiri. ongelmana on että näyttö ei herää, eikä speaker sano yhtään mitään, eikä kovalevytkään raksuta... kone lähtee kyl muuten päälle. oon kokeillu vaihtaa näytönohjaimen paikkaa (emolevyssä 2 paikkaa näyttikselle), ja värkänny niitten prkl:n piuhojen kans vaik kuinka paljon, johtojen kytkennöissä ei pitä olla mitään väärää.. itse epäilisin emolevyä tai muistia missä vois olla vika. onko kokemuksia tämmösestä kellään? apu ois nyt tarpeen.. :/
AfterDawn Addict
_
11. joulukuuta 2006 @ 05:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita että käynnistyykö kone jos otat kaikki "ylimääräiset osat irti koneesta. Eli jätät kiinni ainoastaan 1kpl muisti kamman prossun ja näyttisen.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
n4ksu
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2006 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on sama ongelma, kone näyttää käynnistyvän kun kaikki valot palaa ja ääntä kuuluu mut näyttöön ei tuu mitään eloo..
SnoopyTre
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itellä sama vaiva... voi johtua siitä et näyttö on n.10 vuotta vanha =D mut mikä auttaa mulla, on se, et näytön pistää päälle tasan samalla hetkellä kun koneen... jos pistän näytön ennen tai jälkeen power napin painamista koneesta, ei näyttöön tuu mitään...

onks tähän pakko kirjottaa jotain? =D
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut muistia toisessa muistipaikassa?
SnoopyTre
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
minä vai noi muut? ite ainakin oon... koneet on vaihtunu ja muistit on vaihtunu ja niitten paikat on vaihtunu ton näytön eliniän aikana... =D mut ihan hyvin ku 10 vuotta jo kestäny ja viäkin on ihan perfect kuva... kuitenkin ajattelin ostaa uuden näytön itelleni joululahjaks... tuli muuten mieleen et ookko muistanu kytkee sen 4-pinnisen lisävirta kaapelin? asentelin tossa kaverille koneen pari viikkoo si ja unohtu se pistää kii aluks, näyttöhän si ei inahtanukkaan, kone lähti kyl muuten päälle ihan hyvin... tuli siinä si ihmeteltyä hetken aikaa et what the fuck... kunnes huomasin et se roikku siä vapaana, se sit kiinni ja heti rupes pelittään, et kato ne kytkennät viä kertaalleen, vaikka ois kuinka kokenu asentaja ;) niin virheitä voi sattua...

zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo, oon kokeillu tota et kaikki ylimääränen irti ja kone päälle, sama vika jatkuu silti. en oo viel kokeillu tota ramin vaíhtoa toiseen paikkaa, vois kokeilla sitä, tai sit kaverilta otan lainaan toisen ram-kamman ja kokeilen sillä, jos se mun kampa ois paskana..
semmonen epäilys mul kans heräs äsken eloon et jos BIOS:issa olis säädöt päin hemmettiä, kaveri sano mulle tos äsken et hän taisteli oman koneen kans 5 tuntia just saman vian takia ja sit vasta älys kokeilla tyhjentää BIOS -asetukset ja saman tien alko kone toimimaan tän operaation jälkeen. totaki vois kokeilla, toivotaan et saan toimimaan :/ on nimittäin aika vittumaista ku just ostanu uudet osat ja tohkeissan alkaa kasaaman konetta ja sit se ei toimikkaan..!!
SnoopyTre
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
enpä tiä vaikuttaako bios tohon? kokeile niillä emon nollaus jumppereilla omalla vastuulla... en kyl usko et niistä mitään vakavaa tapahtuu, mut ite en oo ikinä uskaltanu niihin koskee =D

zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu hoksasin ihan alussa sen 4-pinnisen lisävirtapiuhan, se on paikallaan, ja kaikkien piuhojen pitäs olla ihan kohallaan, kaverikin tuli eilen tarkastamaan piuhat ja oikein ne oli, niiden piuhojen kans on kyl värkätty et väärä kytkentä on kyl tässä vaiheessa ja epätodennäköisin syy miks ei kone toimi.
zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 07:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on ne jumpperit mieles käyny mut en viel kyl itekkää oo uskaltanu niihin koskea :) pitää kattoa siitä emolevyn manuaalista et miten siinä suositellaan se nollaus jumppereilla.
Onjetus
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 08:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla oli sama ongelma oman koneen kanssa kun uusin sisuskaluja.. loppujen lopuksi ongelman syyksi ilmeni se että muistikampa oli pskana.. kannatta harkita sitäkin vaihtoehtoa.. :)
zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 08:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo se vois olla kans hyvä vaihtoehto...
Onjetus
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 08:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tai no aluks se teki sitä että se ei antanu mitään kuvaa näytölle sitten sitten ku konetta oli jonkun aikaa sörkkinyt ja kasannut sen 32 kertaa uudestaan niin saatiin jo sen verran kuvaa että se meni emon lataus ruutuun ja jäi siihen jumiin että se siitä.. :D
Mainos
_
__

_
zakkis
Newbie
_
11. joulukuuta 2006 @ 08:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ok.. tämäpä taitaa olla sellanen vika et ei oo olemassa yhtä ainoaa keinoa korjata sitä.. :D mikä tahansa voi olla pielessä :/ mut kaippa minä sen tänään saan selville et mikä siinä on. (hope so)
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > näyttö ei herää

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy