User Käyttäjä Salasana  

perjantai 31.1.2025 / 02:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Emule ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Seppo87
Suspended due to non-functional email address
_
11. joulukuuta 2006 @ 12:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mun emule ei toimi kunnolla,esim mun tiedostot jotka on latauksessa ei löydä yhtään käyttäjiä vaikka oon yhdistänyt.Hakukaan ei toimi kunnolla,mulle tulee tuloksia vain yleensä 20-30.Emule ei kanssa pysty yhdistämään kademliaverkkoon.
Staff Member

32 tuotearviota
_
12. joulukuuta 2006 @ 05:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko ne nuolet siinä oikean alareunan maapallon päällä vihreitä vai keltaisia (tai siis se toinen nuoli, jos KAD ei saa yhteyttä) ?
Jos on keltainen niin olet NAT:in takaa. Asian voi korjata joko puhkomalla emulelle portteja tai ottammalla NAT:in pois päältä.
http://portforward.com/routers.htm
tuolta löytyy ohjeet porttien puhkomiseen monelle eri verkkolaitteet. Myös AD:n hausta löytyy monta ketjua noista yleisimmistä Suomessa myytävistä verkkolaitteista.
Seppo87
_
12. joulukuuta 2006 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on portit auki,ainakin emule testin mukaan.
Staff Member

32 tuotearviota
_
13. joulukuuta 2006 @ 07:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli maapallon ympärille tulee vihreä nuoli?
Seppo87
_
14. joulukuuta 2006 @ 07:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tulee vihreä nuoli,mutta toinen nuoli on punainen siinä maapallon ympärillä
Staff Member

32 tuotearviota
_
16. joulukuuta 2006 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu, se on KAD:ille varattu se toinen nuoli. Eli lähteitä kyllä pitäisi löytyä ja hakemissa kannattaa käyttää Global (Server) valintaa. KAD:ista on kyllä apua, joten se kannattaa saada päälle. Mikä KAD:in yhdistämisessä tarkalleen on vikana?
Senior Member
_
16. joulukuuta 2006 @ 17:05 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siinä vasemmalla yläkulmassa on se salaman kuva. Sieltä saa sen kademlian toimimaan tupla klikkauksella.
Seppo87
_
17. joulukuuta 2006 @ 07:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Siis kademlia ei pysty yhdistämään kun yritän tehdä sitä
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 10:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
'From known clients' valinta ja 'Bootstrap'-napilla sen pitäisi etsiä muita KAD käyttäjiä (jos KAD:in listassa ei ole ketään).
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy