User Käyttäjä Salasana  

tiistai 23.9.2025 / 04:12
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kaveri kuulee ääneni
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Kaveri kuulee ääneni
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Perunak
Suspended due to non-functional email address
_
12. joulukuuta 2006 @ 11:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Alkanut jo kaveria pännimään ku se kuulee mun äänet esim. mitä musiikkia kuuntelen puhekeskustelussa. Kummallakin käytössä headsetit ja ollaan kokeiltu monia eri kuuloke/mikki yhistelmiä mut ei pellaa. Mutta vika on kuitenkin minun koneessa :) elikkäs emolevy on ASUS A8N-E ja äänipiirinä toimii Realtek ALC850 8-channel audio-piiri.

Unohin laittaa et kaveri siis kuulee mun puheen hyvin mut siinä samassa äänet mitä tulee ulos esim. winampista. Itellä ei kuulu kaverin äänet. Potuttaa jo >:(

Kiitoksia avuistanne :)
mikrosiru
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2006 @ 12:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mitäs keskustelu ohjelmaa käytätte?
Perunak
_
12. joulukuuta 2006 @ 13:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
MSN Messengeriä ja Teamspeak 2 RC2:sta. Kummassakin esiintyy sama ongelma.
mikrosiru
Junior Member

1 tuotearvio
_
12. joulukuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ite ainankiin jouduin tekee mesessä äänen testauksen ennen kun sain toimimaan. eli meet nyt meseen ja sieltä työkalut valikkoon ja sit äänen ja videon määrittäminen senkun ajaa läpi niin itelläni ainankiin alko toimii mut molempien keskustelijoiden pitää tehä. Pitää sit kattoo myös siintä kun mikkii testaa niin onko oikee mikki käytössä. mutta näin sain toimimaan mun sekä kaverin mikin...
Mainos
_
__

_
Perunak
_
12. joulukuuta 2006 @ 13:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Juu alkoi toimimaan kun otin sen raksin siitä yhestä kohti pois :) kiitti sulle :-)
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista > kaveri kuulee ääneni

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy