torrentilla ladatut pelit ei pelaa!
|
|
crusty66
Newbie
|
13. joulukuuta 2006 @ 06:43 |
Linkki tähän viestiin
|
miten helvetissä noi pelit saa vörkkimään?oon ladannu monta peliä,monta päivää ootellu ja sit saatanan paska vaan valittaa jotain että ei voi asentaa etkä aukaista ku et ole tehny sitä ja tätä voi luoja mulla repee pää näitte kanssa!! oon täys amatööri mut haluaisin kovasti ruveta mättämään metal gear 3,y know...eli pitääks noihin vielä hakee eriksee jotai crackeja yms settejä?
|
ajolinja
Newbie
|
13. joulukuuta 2006 @ 10:26 |
Linkki tähän viestiin
|
juu
|
Member
|
13. joulukuuta 2006 @ 11:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Otappa iha raahassa. Käyt ostaa pelit vaikka kaupasta ni et hajota päätäs osaamattomuuteen. Kyse vain lukemisenymmärtämisestä ja töissä olen huomannut, että se onnistuu noin 3% ihmisistä. Joten pienen neuvon annan, google...
|
jarppa151
Suspended due to non-functional email address
|
13. joulukuuta 2006 @ 11:48 |
Linkki tähän viestiin
|
No kyllä ne yleensä toimii ,mutta niissä on omat jipponsa.Etsivä löytää.
|
Junior Member
|
13. joulukuuta 2006 @ 11:57 |
Linkki tähän viestiin
|
Yleensä ainakin torrentin mukana nfo tiedosto, avaa se notepadilla, sieltä saa infoa.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2006 @ 12:01 |
Linkki tähän viestiin
|
IBTL
|
crusty66
Newbie
|
13. joulukuuta 2006 @ 12:53 |
Linkki tähän viestiin
|
"proseduurin aloituskohtaa_binksetvolume@12 ei löydy dynaamisesti linkitettävästä kirjastosta binkw32.dll." tuo suomeks ni johan rupee pelit pyörimään!
|
ptuovinen
Junior Member
|
13. joulukuuta 2006 @ 13:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Todennäköisesti ohjelma vaatii levyä. Kipaise kaupasta levy ja työnnä asemaan. Pitäisi nyt alkaa toimimaan.
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
13. joulukuuta 2006 @ 13:29 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti ptuovinen: Todennäköisesti ohjelma vaatii levyä. Kipaise kaupasta levy ja työnnä asemaan. Pitäisi nyt alkaa toimimaan.
Tai sitten mounttaat sen jollain esim power iso:lla tai daemon tools:silla alcohol 120% taitaa olla mountti tooli. Mounttaa se dvd tiedosto ja käynnistä se levyke.
Miljardi karkkimarkkia:
E6750@3.2Ghz/ Ip35 Pro/ 4gb 800mhz/ 4850@660/1085 /Enermax 525w/ Muutamia teroja tilaa... Noctuan flektejä ja Noctuan 92mm prossucooleri.
|
crusty66
Newbie
|
13. joulukuuta 2006 @ 15:19 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt on mountattu ja ihan hyvin meni mut sitte tuli tää helkkarin serial nro mitä ei ois kyllä tarvinnu..eli kaikki hukkaan taas kerran
|
Senior Member
|
13. joulukuuta 2006 @ 15:40 |
Linkki tähän viestiin
|
umm...kokemuksen perusteella serialit löytyvät niistä nfo tiedostoista jotka tosiaan avataan notepadilla, jollen ole aivan väärässä...
|
crusty66
Newbie
|
13. joulukuuta 2006 @ 15:55 |
Linkki tähän viestiin
|
ei tän nfo ollu muutaku kaikkee muuta juttua paitsi tärkeimpiä! mut kiitos neuvoista nyt osaan ainaki muilta osin nää hommat!
|
crusty66
Newbie
|
14. joulukuuta 2006 @ 05:45 |
Linkki tähän viestiin
|
hei hei!! vielä tuli yks uus pulma,ku asentaa pelin niin se jää 99% ja sit se sanoo että kriittinen virhe,vaik se latas sen pelin ni se jäi bitcometissa 99.9 ja väittää yhdistävänsä koko ajan vielä..onko joku muokannu vittuillessaan tota tiedostoo vai miks se jää noin vähästä kiinni?
|
crusty66
Newbie
|
14. joulukuuta 2006 @ 05:58 |
Linkki tähän viestiin
|
elikkäs näin se sano.
crc error:the file c:program files/*****/**************/cdrom.img/pac/vc070133.pac doesnt match the file in the setups .cab file.the medium from which you are running the setup may be currupted;contact your software vendor.
taas yks hyvä syy ostaa pelit kaupasta,vai taittuuko tää tästä,sanokaa ammattimiehet.
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2006 @ 07:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Taittuu mut vitut me sitä sulle kerrotaan, koska se on kiellettyä puhua piratismista täällä joten lopeta kyseleminen.
|
Moderator
7 tuotearviota
|
14. joulukuuta 2006 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|
crusty66, opettele editin käyttö
jusunakki, säännöt iseasiassa sallii ware -keskustelun kunhan serialit sun muut ei täällä ole jaossa.
|
Member
|
15. joulukuuta 2006 @ 02:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti crusty66: elikkäs näin se sano.
crc error:the file c:program files/*****/**************/cdrom.img/pac/vc070133.pac doesnt match the file in the setups .cab file.the medium from which you are running the setup may be currupted;contact your software vendor.
taas yks hyvä syy ostaa pelit kaupasta,vai taittuuko tää tästä,sanokaa ammattimiehet.
Hmmm... _olettaisin_ tässä käyneen jotenkin niin, että se tiedosto, mitä olet ladannut, on jostain syystä (joko sinun omasta toimesta tai Windowsin toimesta) avautunut ja sitä on muokattu (tai se on muokkaantunut) ENNEN kuin se tiedosto on täysin valmistunut. Noiden prosenttien täsmätessä noinkin lähelle toisiaan voisi olettaa, että lataamasi tiedosto on avattu/avautunut juuri tuossa latauksen 99,9% kohdalla ja siihen samaiseen kohtaan tiedoston lopussa on tullut virhe, josta tuo korruptuneisuus johtuu. Siksi myös asennus loppuu 99% prosenttiin. Tämä voi olla myös syynä siihen, miksi torrentti ei lataudu enää loppuun asti. Lataa tiedostot kokonaan uudelleen, ja pyri lataamaan vaikkapa joku skenerellu, joka varmasti on laitettu jakoon täysin toimivana.
Korjatkaa viisaammat, jos olen väärässä, mutta olettaisin asian olevan näin.
Edit: typotypo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 15. joulukuuta 2006 @ 02:12
|
Senior Member
4 tuotearviota
|
15. joulukuuta 2006 @ 07:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Pieli vinkki: käytätkö daemon toolsia? Entä oletko lukenut muiden käyttäjien kommentteja ohjelman toimivuudsta? Jos 20 käyttäjää on jättänyt kommentin, että peli ei toimi, vaikka on haettu kräkki, ja mountattu, se ei silloin myöskään melko todennäköisesti toimi :-)
Fyra i rad,templum lehnum
|
crusty66
Newbie
|
16. joulukuuta 2006 @ 11:22 |
Linkki tähän viestiin
|
joo kyl mä daemon toolsia käytän,kun sitä on suositeltu,muutamien pelien kanssa on ongelmia,mut useimmat kyllä toimii moitteetomasti.
joo se on varmaan uusiks haettava,voi olla että itse oon menny sormeilemaan hätäsenä! kiitän
|
tartsu
Suspended due to non-functional email address
|
28. joulukuuta 2006 @ 12:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Täällä pyörii paljonkin meitä "ikäloppuja" opettelemassa, ja jos ei edes täällä saa kysellä niin miten tässä sitten oppii? Tulee ikäviä vastauksia ja kuittailuja. Esim.minä olen syntynyt 1969 ja en mitenkään ole voinut saada sellaista oppia kuin te nuoremmat, olen joutunut kaiken itse opettelemaan vanhemmalla iällä eikä se ole niin helppoa. Kyllä siinä hermot menee kun ei ymmärrä ohjeita kun ne on kieleltään jo aivan käsittämättömiä. Että koittakaahan kasvattaa hermojanne!
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2006 @ 14:27 |
Linkki tähän viestiin
|
itselläkin jonkunverran ikää jo karttunut ja itsehän näihin aikanaan kaikki tieto on jostain haettu ja pääosin kokeilemalla selvinnyt asia kuin asia. Valitettavasti kuitenkin täältä ei kyseisiin ongelmiin vastausta pitäisi saada:
Lainaus: 6. Tietokoneohjelmien suojauksien murtamisen tekniikasta (ns. "ohjelmien kräkkäämisestä") keskusteleminen on kielletty. Tähän kategoriaan kuuluu mm. pelien, konsolipelien sekä tietokoneohjelmien suojausten murtaminen.
tuo lainaus on muuten tämän sivuston säännöistä! :)
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
Member
|
28. joulukuuta 2006 @ 15:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt: ...säännöt iseasiassa sallii ware -keskustelun kunhan serialit sun muut ei täällä ole jaossa.
Jos kerran näin on, niin melkoisen moni kyllä on saanut ihan turhaa vittuilua täälläkin kuulla. Tosin kysymyksien tasossakin on monesti "hieman" jotain hiomista.
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
28. joulukuuta 2006 @ 17:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus:
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jannejt: ...säännöt iseasiassa sallii ware -keskustelun kunhan serialit sun muut ei täällä ole jaossa.
Jos kerran näin on, niin melkoisen moni kyllä on saanut ihan turhaa vittuilua täälläkin kuulla. Tosin kysymyksien tasossakin on monesti "hieman" jotain hiomista.
itse kyllä olen ymmärtänyt, että waretuksesta EI saa keskustella ja olenkin kaivanut tietoa muualta? Vaikka waretus onkin suosittu harrastus on se syytä pitää pois näiltä sivuilta, koska se kumminkin jossain määrin on laitonta ja käsittääkseni Afterdawn Oy harjoittaa yritystoimintaa.
Maailmassa on vikana se, että tyhmät ihmiset ovat niin varmoja kaikesta - ja älykkäät niin epävarmoja.
Bertrand Russell
|
Member
|
28. joulukuuta 2006 @ 18:49 |
Linkki tähän viestiin
|
No niin minäkin olen ymmärtänyt, mutta tuo jannen kommentti vaan hämää. Ja uusi lakikin on sen verran kihara, että mikä nyt sitten on organisoitua keskustelua ym. mitä laissa kielletään. Ei sen puoleen, jos jotain waretan niin en kyllä täältä ole koskaan meinannut apua siihen tarvita muutenkaan.
edit: typo
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 18:49
|
Mainos
|
  |
|
kasparov
Junior Member
|
28. joulukuuta 2006 @ 19:10 |
Linkki tähän viestiin
|
No pelien serialeja nyt ei ole kovinkaan vaikee muutenkaan hankkia, kirjoittaa vaan googleen pelin nimen + serial niin heti löytyy. Tosin kannattaa hiukan kattoo mille sivuille menee, spywareja saattaa napsahdella aika helposti.
|