User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 11:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyviä hiiri+näppäimistö yhdistelmiä 40?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Hyviä hiiri+näppäimistö yhdistelmiä 40?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Senior Member

15 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 11:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Niin siis kertokaa hyviä langattomia hiiri+näppäinyhdistelmiä hinta ei saa olla euroakaan korkeapi kuin tuo 40? :) olen itse katsonut tätä: http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/27838 onko hyvä? olisiko parempia vaihtoehtoja? kokemuksia?

1337 viestiä kirjoitettu 31.3 2008
AfterDawn Addict
_
18. joulukuuta 2006 @ 11:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse omistin joskus vastavanlaisen langaton näpis/hiiri paketin. Paketti pelitti muuten toimiva, mutta pelaamiseen noista ei ollut alkuunkaan, joten vaihdoin takaisin langallisiin.

Jos pelata meinaat noilla, niin kannattaa unohtaa kokonaan. Siihen tarkoitukseen sopivat paketit maksavat 80-150?<.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2006 @ 11:28

Senior Member

15 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 11:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no meinaatko että tuo paketti on huonompi kuin nää alkuperäiset (joku ihmeen 3v vanha microsoftin näppäimistö sekä saan verran ikää kerryttänyt microsoftin optinen hiiri)

AfterDawn Addict
_
18. joulukuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos nuo ovat langallisia, niin 90% todennäköisyydellä ovat peli hommissa huonommat. Tuo hiiri "jätättää" sen langattomuuden takia aika huolellisesti, joten esim nopea tempoiset fps pelit voi unohtaa kokonaan.

Senior Member

15 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 11:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no jos keran ei FPS pelejä oikeen pelailla (ja niitähän minä usein pelaankin) tuolla paketilla niin sitten varmaan voi unohtaa koko hiiri+näppishomman jos ei kerran kunnollisia saa alle 80?

Kallutus
Suspended due to non-functional email address
_
18. joulukuuta 2006 @ 12:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. joulukuuta 2006 @ 12:14

Member
_
18. joulukuuta 2006 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

- Asus A8N-E - A64 3800+@4200+ - GF7900GT - 2x1GbDDR400 Buffalo - Samsung 2x250Gb+Seagate 80Gb
jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 14:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Itse omistin joskus vastavanlaisen langaton näpis/hiiri paketin. Paketti pelitti muuten toimiva, mutta pelaamiseen noista ei ollut alkuunkaan, joten vaihdoin takaisin langallisiin.

Jos pelata meinaat noilla, niin kannattaa unohtaa kokonaan. Siihen tarkoitukseen sopivat paketit maksavat 80-150?<.

Ja nämä kokemukset ovat vuodelta miekka ja kilpi vai?
Ajattelin vain että jos on kauankin aikaa niin asiat ovat voineet muuttua todella merkittävästi. Osa myös saa ongelmat aikaan huonolla lähettimen sijainnilla.

Itsellä tosin ei ole kokemusta muita kuin kalliimman luokan hiiri+näppis yhdistelmistä joten oikeaa tietoa minulla ei ole.
Muutamalta kaverilta löytyy halpoa yhdistelmiä mutta kun eivät pelaa niin turha niiltä on mitään kysyä.

Se nyt on sitten eri asia että kannattaako ottaa langattomia vehkeitä.
Halpojen settien toiminta säteet tahtovat olla aika säälittäviä ja jo 3 metrin matka voi olla mahdottomuus toimivuutta ajatellen.
Lisäksi edullisissa paketeissa ei ole akkuja joten lisää hintaa tulee kun ostaa sellaiset ellei sitten halua tuhlata omaisuutta pattereihin.
schnappi
_
18. joulukuuta 2006 @ 14:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse panostaisin alkuun ainakin kunnon hiireen esim. tohon hintaan niin Mx518. ja sitten myöhemmin ostaisin jonkin näppäimistön, koska näppis kuin näppis toimii peleissä aika hyvin.

AfterDawn Addict
_
18. joulukuuta 2006 @ 15:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokemus on noin 1,5 vuoden takainen. Ostin halpis langattoman näppis/hiiri yhdistelmän lochitechilta ja maksoin 50?. Pätkääkään eivät soveltuneet pelaamiseen. Lähetin oli noin 10cm etäisyydellä näppiksestä ja hiirestä.

Luulin itesekkin että ne olisivat soveltuneet edes hiukan pelaamiseen, mutta toisin kävi.

schnappi
_
18. joulukuuta 2006 @ 15:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo. itsellä on tällä hetkellä tuo Logitechin langaton Lx700 näppis ja hiiri paketti, ja en voi sanoa muuta kuin peleihin soveltuu mutta ei todellakaan kovin hyvin. jotain cs:ää voi pelata jos liikkeet ei ole kovin nopeita, mutta tänään meni taas hermot kun pelasin BF2 niin ei oikein taho noissa nopeissa liikkeissä pysyä mukana. Eli niin kuin sanoin niin kannattaa panostaa kunnolliseen hiireen ennemmin kuin johonkin langattomaan paketiin.

jartar
AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
18. joulukuuta 2006 @ 15:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti juhha84:
Kokemus on noin 1,5 vuoden takainen. Ostin halpis langattoman näppis/hiiri yhdistelmän lochitechilta ja maksoin 50?. Pätkääkään eivät soveltuneet pelaamiseen. Lähetin oli noin 10cm etäisyydellä näppiksestä ja hiirestä.

Luulin itesekkin että ne olisivat soveltuneet edes hiukan pelaamiseen, mutta toisin kävi.

No sitten. Miksipä sitä sitten epäilemään. Tosin logitechin ohjelmistojen "laadukkuuden" tuntien en ihmettelisi vaikka kyseessä olisi ollut pelkkä ohjelmistovika.
Oman yhdistelmäni alkuperäinen setpoint oli sitä tasoa että oli "lento-opetus" lähellä....
AfterDawn Addict

1 tuotearvio
_
18. joulukuuta 2006 @ 15:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on juuri tuo yhdistelmä, jota ensimmäisessä viestissäsi katsoit. Sain itse tämän takuu vaihdosta, kun vanhasta hajosi välilyönti. Itse pelaan kyllä fps-pelejä ja kyllä pärjään tällä ihan hyvin. (Ei ole tosin kokemusta paremmasta, mutta..) Voit löytää varmaankin paremman yhdistelmän tuohon hintaan, en tiedä. Mutta en sanoisi, että tämä on mahdottomuus.

PS: En ole asentanut tähän vistaan setpointtia, mutta homma toimii samaan tapaan ilmankin. Tosin en näe palkkia kun säädän ääntä. :)

AMD Athlon 3200+ | Asus A7V8X-LA | 1024MB (512MB x2) | 7600gs core 500mhz mem. 400mhz | 160Gt + 250Gt
Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
19. joulukuuta 2006 @ 02:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni on myös tälläinen langaton Logitechin hiiri+näppis-yhdistlmä. Luulin, että ne soveltuisivat pelikäyttöön mutta toisin kävi. Kyllähän minulla akkuja on jo omasta takaa, mutta kun akku loppuu hiirestä/näppäimistöstä kesken fps:n niin se ei ole mikään kiva tunne.

1. kone: Core2Duo E4400 @2.9GHz, 8800 GTS, Sonata III, 2GB DDR2, Asus P5K, 500 GB + 500 GB + 1TB, Soundblaster X-Fi, Sennheiser HD-555, Samsung 226BW, Razer Deathadder, Microsoft Sidewinder X6, Noctua NF-S12-1200 x2 + Noctua NH-U12F

2. kone: Athlon X2 4200+, 7900 GT, Codegen halpiskoppa, 1 GB DDR2, Abit KN9S, 250 GB, HP 17"-näyttö, Logitech langaton näppis ja hiiri
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hyviä hiiri+näppäimistö yhdistelmiä 40?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy