User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > muistikorteista?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Muistikorteista?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Kumiankku
Junior Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 03:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikäs on isoin PSP:lle saatava muistikortti? Neljän gigan korteista olen kuullut, mutta onko vielä isompia?
shnigi
Senior Member

3 tuotearviota
_
21. joulukuuta 2006 @ 07:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse olen kuullut että kehitteillä olisi 16gt kortteja jos niitä ei ole jo
TearTox
Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 11:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
8Gt on suurin kortti mitä PSP:lle saa.
Suomessa on myynnissä vaan 4Gt kortteja, ainaki mitä itse oon nähny.
Kumiankku
Junior Member
_
21. joulukuuta 2006 @ 13:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onko näitä 8 gigan kortteja mahdollista tilata jostain? paljon maksavat? Mistä saa halvimmalla?
Senior Member

11 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2006 @ 08:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että miten tuo 8gt:n kortti toimii? Onko siinä kaksi muistipankkia joita vuorotellaan (eli käytännössä kaksi muistikorttia yhdessä kortissa), sillä itse olen ainakin kuullut että PSP ei tue yli 4gt kortteja.

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
nervuli
Junior Member

1 tuotearvio
_
23. joulukuuta 2006 @ 10:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti mcmopo:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että miten tuo 8gt:n kortti toimii? Onko siinä kaksi muistipankkia joita vuorotellaan (eli käytännössä kaksi muistikorttia yhdessä kortissa), sillä itse olen ainakin kuullut että PSP ei tue yli 4gt kortteja.
Viime päivityksissä PSP:lle tuli tuki yli 4gb korteille. Eli toimii ihan normaalisti ilman muistipankki systeemejä
TearTox
Member
_
23. joulukuuta 2006 @ 11:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
3.02 OE-A -firmwarella saa toiminaan nuo yli 4Gt kortit.

Esim täältä saa UPS:n kautta tilattua jopa suomeen:
http://www.jr.com/JRProductPage.process?...ource=nsa&nsa=1

Edit: Niin ja onhan niitä sellaisia musiikkisoittimia, joissa on USBHost toiminto(esim Zune). Tuollaisen soittimen/laitteen kun liittää USB:llä PSP:en ja IRShellillä ohjaa muistikortin dataliikenteen siihen, saa sen toimimaan kuten muistikortti. Tällätavoin saa jopa 20Gt lisää tilaa matkalle mukaan..

Esim GP2X käsikonsolille saa väännettyä USBhost toiminnon: http://www.hackaday.com/2006/02/12/gp2x-usb-host-mode/
Ja tässäkin soittimessa on USBhost toiminto:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=14294
Tässäkin on yksi laite jossa sellainen on: http://fi.europe.creative.com/products/p...4&product=15986

Ja nuo laitteet, joissa on USBhost toiminto ovat aikalailla saman hintaisia kun tuo 8Gt memorystick pro duo, mutta ne ovat hieman hitaampia..

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 23. joulukuuta 2006 @ 12:03

Mainos
_
__

_
Senior Member

11 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2006 @ 20:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli mikä on tällähetkellä raja jota psp tukee nykyään?

Tietokone; Emo=Asus PRIME B450-PLUS, Prosessori=AMD Ryzen 7 2700X, Nayttis=Asus GTX 970 turbo, Muisti=16gb 3200Mhz DDR4, Kovalevytila=250gb SSD/15TB normaali.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > muistikorteista?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy