User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.10.2025 / 09:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yleistä mx518
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
yleistä mx518
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
miika000
Suspended due to non-functional email address
_
23. joulukuuta 2006 @ 17:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli ostin tossa pari päivää sitten kyseisen hiiren ja olen siihe jo kohtalaisen tottunut. mutta tuntuu että joskus peli kulkee ja joskus taas ei tuntuu että asetukset hyppii solkenaan eli.

kannattaako otttaa käyttöön setpoint vai käyttöjärjestel asetukset..

ja kaikkea muuta yleitä voi laittaa..
Senior Member
_
23. joulukuuta 2006 @ 19:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo malli on jo sen verran iäkäs, että luulisin omien ajurien hioutuneen hyvälle tasolle. Eli setpoint kehiin vain ja päivitä uusin versio netistä. Käyttiksen omilla hiiriasetuksilla et saa kaikkia toimintoja käyttöön/ toimimaan oikein.

Intel E2180 * Abit IP35-E * Kingston 2048mb ddr2 * Radeon HD2600XT * Samsung p120 200, LaCie p3 250 * Acer H233H * Logitech mx5000
http://www.eurobilltracker.eu/?referer=72616 Rekisteröidy ja seuraa eurosetelin matkaa!
Member

2 tuotearviota
_
23. joulukuuta 2006 @ 23:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse testailin tuollaista hiirtä tuossa pari päivää ja tuntui toimivan erinomaisesti ilman Setpointtia. Eli suoraan usb-porttiin kiinni ja pelaamaan. Tarkemmin en tiedä saisiko Setpointilla säädettyä esim. hiiren kiihdytystä sekä muuta, koska olen poistanut nuo käytöstä muilla tavoin. Hiiri tuntui myöskin toimivan 500Hz-päivitysnopeudella(1000Hz en jaksanut testata, kun ei oma hiiri ole kyseessä).

Tässä olen nyt hieman kahden vaiheilla pitäisikö hommata tuollainen itsellenikin, vai odotella sitä Razerin tulevaa DeathAdderia.

Hieman omituisena ongelmana havaitsin noiden Mx518:n alkuperäisten tassujen olevan vaaraksi Ulti-mat Silver Editionin pinnalle. Tassujen terävä kulma alkoi pelatessa raapia pinnoitetta irti :-/ (kyseessä oli siis tosiaankin itse liukupala, eikä esimerkiksi tassujen ympärillä oleva reunus, tai hiiren ja maton väliin jäänyt roska).

http://www.esreality.com/?a=post&id=1265679 Tuolla on hieman tavanomaista tarkempia testejä pelihiirten välillä. Razerin Copperheadin osalta tulokset eivät aivan vastaa omia kokemuksiani, vaikka Diamondback ja mx518 tuntuvatkin jo näppituntumalta tarkemmilta nopeissa liikkeissä.

#afterdawn.com @quakenet
AfterDawn Addict
_
24. joulukuuta 2006 @ 06:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsekkin mutama viikkos sitten kävin ostamassa kyseisen hiiren, ja hyvinhän tämä pelitää.=)

Vistaa käyttäessä ei ole edes tarvinnut asentaa setpointia kun tässä toimii muutenkin kaikki hyvin (nopeuden säätö tiomii moitteetta).

Xp:n puolella taas on ihan hyvä ohjelmisto asentaa.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Mainos
_
__

_
Senior Member

6 tuotearviota
_
24. joulukuuta 2006 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itselläni on ollut kyseinen hiiri iät ja ajat niin kauvan että logitechin merkki on kulunut pilallle.olen käyttänyt sitä ilman ajureita ja ajureiden kanssa molemmilla on hyvin toimitnut.nyt on ilman ajureita.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > yleistä mx518

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy