User Käyttäjä Salasana  

lauantai 11.1.2025 / 15:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > nero ja svcd vielä kerran
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Nero ja SVCD vielä kerran
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Spotter77
Suspended due to non-functional email address
_
30. heinäkuuta 2003 @ 05:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lueskellut tässä vanhoja viestejä Nerosta ja SVCD:stä.

Onko Nero todella noin kädetön SVCD:n poltossa. Tuntuu että vähän jokaisella on ongelmia SVCD:n poltossa Neroa käytättäessä.

Eilen yritin polttaa DVD2SVCD:n tuottamia imageja nerolla TDK:n 80min levyille ja kahdessa neljästä polton lopuksi Nero sylki ulos pinon erroreita. En kirjotellut virheilmotuksia ylös enkä muista niitä tarkalleen, mutta lausahdukset CD-Writer invalid writestate ja CD-Writer could not perform EndTrack tuli vastaan.

SVCD:n tuottamat pieleen menneet imaget oli 805mb:n kokosia ja mikäli vielä osaan sektoreita laskestella tuon pitäisi mennä SVCD:nä 80min levylle ilman overburnia.

Neron lisäksi mulla ei ole muita polttosoftia kuin CloneCD. Jos seuraavaksi sillä yrittäisi imagea poltella. Kiljaskaa jos on huono idea.

Kaikki toimii kun vähän potkii.
Pehmo
Newbie
_
31. heinäkuuta 2003 @ 08:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on toiminut _aina_. Kumma juttu, että muilla ei toimi? Kuulostaahan toi vähän oudolta, mutta niin se vaan on. Poltin on 8x HP 8100i. Koita polttaa hiljempaa? Jos ei ole kiire, niin 1x kehiin vaan. En kyllä tiedä mikä on nopeuden vaikutus noissa uusissa polttimissa laatuun.
metal_man
Newbie
_
1. elokuuta 2003 @ 14:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on nero toiminut aina moitteettomasti, ja nerovision 2 on aivan loistava ohjelma (S)VCD levyjen authorointiin ja polttoon. Ohjelma kääntää itse avit oikeaan mpeg muotoon, mukaanlukien AC3 äänet.
Member
_
1. elokuuta 2003 @ 17:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mikähän mulla on vikana,kun tolla nerolla onnistuu SVCD mut kun tekee VCD niin meneepi nero tilttiin ?

Ei tiedolla,eikä taidolla,vaan pelkällä tuurilla !
Spotter77
Suspended due to non-functional email address
_
4. elokuuta 2003 @ 04:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Noh...ongelma näyttäisi olevat enimmäkseen VCDImagerin tuottaman SVCD-imagen poltossa. Ei Neron SVCD:n muodostuksessa. Errori on tosin kerran ilmaantunut itse Neron luomaa SVCD:tä polttaessa.

Empä ole vielä kokeillut Nero 6:sta ilmeneekö siinä samaa ongelmaa. Toivottavasti ei.

Vanha kunnon FireBurner toimii, joten polttelen sillä.

Kaikki toimii kun vähän potkii.
Mainos
_
__

_
jurp2
Newbie
_
7. elokuuta 2003 @ 17:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, mulla toimii aina. Nero versio 5.5.10 ja jotain, mutta kun yritin 5.5.0.0 ni ei toimi.
afterdawn.com > keskustelu > arkistojen aarteet > vcd ja svcd -formaatit > nero ja svcd vielä kerran

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy