User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 20:46
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++, pari ongelmaa joihin ei ole muualla vastattu :(
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Dc++, pari ongelmaa joihin ei ole muualla vastattu :(
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
FarQus
Junior Member

2 tuotearviota
_
25. joulukuuta 2006 @ 11:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
On pari ongelmaa Dc:n kanssa. Ensimmäinen on se, että kun yritän ladata jotain niin näkyy slotsit esim. näin: 33/0, 99/0 kaikissa mitä yritän etsiä. Mutta ennen tätä ongelmaa tuli tälläinen virhe: "Järjestelmä ei ole valmiina", ja se näkyi ladattavan tiedoston perässä kun olin aloittelemassa latausta. Onko jollakin tietoa miten saan ladattua jotain tai edes tämän kuntoon? Olen kokeillut epätoivoisesti muitakin latausohjelmia, mutta nekin näyttävät, että "Järjestelmä ei ole valmiina". Auttakaa !!!!

Olen kysynyt tätä jo muuallakin, mutta ei ole vastattu :(
rillix
Senior Member
_
25. joulukuuta 2006 @ 13:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä internet-operaattori sulla on?
Mikä modeemi/reititin?
Toimiiko RevConnect? http://www.revconnect.com/
FarQus
Junior Member

2 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2006 @ 06:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Modeemi on: Zyxel Prestige 600 series
mistä operaattorin näkee ?
Ja ihme kyl se RevConnect toimii. Kiitti
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++, pari ongelmaa joihin ei ole muualla vastattu :(

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy