User Käyttäjä Salasana  

tiistai 11.11.2025 / 15:21
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > windows xp , sen ohjelmat ,virukset ja sen "ilmaisversion lataus koneelleni"
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
windows xp , sen ohjelmat ,virukset ja sen "ilmaisversion lataus koneelleni"
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jombba11
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 05:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nonii olen kuullut että xp on ihan ok käyttis itse käytän vielä linux ia
ja haluaisin nyt omalle koneelle xp. kuinka saan sen koneelle kenellä olisi levyä jolla sen voi asentaa tai kuinkamoni voi antaa ossan että saan sen haettua ja poltettua levylle... vai pitääkö minun hommata ensin laittomia ohjelmia että saan tämän piraatti xp ja sitten virustorjunta olen kuullut että antivir ja ZoneAlarm olisi ilmaisina ihan parhaita mutta omallakonella ne pettiminut ei löytänyt viruksia tai jos löysi ei poistanut sitä ja kone oli yhtähelvettiä
AfterDawn Addict
_
26. joulukuuta 2006 @ 05:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Piratebay sivustolta saa XP:n. Avast on hyvä virustorjunta ohjelma, se on ilmainen ja löytyy googlaamalla.
Member
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Parempi: Osta XP.

Paras: Pysy siinä Linuxi maailmassas.

MacBook C2D 2.0GHz 2Gt + Samsung 215TW
Mainos
_
__

_
pkaksp
Moderator
_
26. joulukuuta 2006 @ 06:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ketju lukittu
Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > virukset ja haittaohjelmat > windows xp , sen ohjelmat ,virukset ja sen "ilmaisversion lataus koneelleni"

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy