User Käyttäjä Salasana  

maanantai 6.1.2025 / 22:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > 360:n liittäminen hd-telkkuun...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
360:n liittäminen HD-telkkuun...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Hermo
Newbie
_
26. joulukuuta 2006 @ 15:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Elikkä jälleen tästä jo kuluneesta asiasta.
Kun on tämmönen juttu, että mulla on just ostettu ihan uus 360 Pro ja tommonen hdtv(Philips, mallia en muista, ilmottakaa jos sitä tarvitaan). Telkussa on liitäntöjä: 1x DVI, 2x Scart ja sitten on tollanen mihin tulee nää punanen, keltanen ja valkonen.
Ongelma on se, että kun ton boxin mukana tuli toi komponenttikaapeli, niin mulla ei oo niitä kolmea muuta liitäntäpaikkaa(vihr., sin., pun.). Sitten asiaa kummemmin pähkäilemättä tuikkasin vaa noi kolme ekaa siihen Scart-palikkaan ja laitoin sen tohon Scart-liitäntään. Pelittää, mutta grafiikat ei oo kummoset(Oon todella pettynyt jos tää on parasta mihin uus boxi pystyy).
Elikkä, onko tämä paras vaihtoehto vai kannattaako ostaa esim. VGA-kaapeli tai jokin muu? Jos on paras tälle telkulle, niin pitääkö jotenki muuttaa jotai asetuksia että saan paremman kuvan?
Toivon pikaisia vastauksia tälle, kiitoksia jo etukäteen.
Senior Member

1 tuotearvio
_
26. joulukuuta 2006 @ 15:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2/344954
vga-kaapeli taitaisi olla paras vaihtoehto.
Senior Member

4 tuotearviota
_
26. joulukuuta 2006 @ 15:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hermo:
Elikkä jälleen tästä jo kuluneesta asiasta.
Kun on tämmönen juttu, että mulla on just ostettu ihan uus 360 Pro ja tommonen hdtv(Philips, mallia en muista, ilmottakaa jos sitä tarvitaan). Telkussa on liitäntöjä: 1x DVI, 2x Scart ja sitten on tollanen mihin tulee nää punanen, keltanen ja valkonen.
Ongelma on se, että kun ton boxin mukana tuli toi komponenttikaapeli, niin mulla ei oo niitä kolmea muuta liitäntäpaikkaa(vihr., sin., pun.). Sitten asiaa kummemmin pähkäilemättä tuikkasin vaa noi kolme ekaa siihen Scart-palikkaan ja laitoin sen tohon Scart-liitäntään. Pelittää, mutta grafiikat ei oo kummoset(Oon todella pettynyt jos tää on parasta mihin uus boxi pystyy).
Elikkä, onko tämä paras vaihtoehto vai kannattaako ostaa esim. VGA-kaapeli tai jokin muu? Jos on paras tälle telkulle, niin pitääkö jotenki muuttaa jotai asetuksia että saan paremman kuvan?
Toivon pikaisia vastauksia tälle, kiitoksia jo etukäteen.

Ei todellakaan ole toi parasta mihin boxi pystyy :D
Jos telkkarissa on VGA niin ehdottomasti ostat VGA-kaapelin.
Sit laitat sen HDTV/SDTV vivun oikeaan asentoon (eli HDTV)
Si käyt laittamaan boxin asetuksista resoluutio oikeaksi (eli 720p tod.näk.)
Mainos
_
__

_
Hermo
Newbie
_
27. joulukuuta 2006 @ 04:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo kiitos. Niin ajattelinkin. :)
En oikein tuosta VGA:sta tiedä onko telkussa sitä(en löytäny ohjekirjaa), mutta jos on hd-telkku ja se komponentti ei sovi, ni eiks sen VGA:n sit pitäis käytännössä olla sopiva?
Katoin ton toisen keskustelun linkistä kuvan tosta VGA-piuhasta ja mul on töllössä kai sille sopiva liitäntäpaikka, tosin toi tossa kuvassa näytti vähän liian kapeelta siihen... No, en tiiä. Täytyy varmaa käydä jostaki kaupasta hankkimassa tollanen kaapeli.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox 360 > 360:n liittäminen hd-telkkuun...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy