User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 19.1.2025 / 04:38
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv liitäntä tietokoneeseen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
tv liitäntä tietokoneeseen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
jontte
Suspended due to non-functional email address
_
31. heinäkuuta 2003 @ 08:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
miten saan tietokoneessa olevat leffat näkymään
television kuvaruudusta,ohjain on Asus V9180TD
jossa on s-vhs liitin,digitaalivahvistimessani
on myös s-vhs in ja out liitimet ja rca liittimet se on sony DE-685,telvisiossa on vain scart ja tavalinen anteeninliitin.mitä johtoja ja liitimiä tarvitsen,olen kokeillut
kytkeä s-vhs johdon tietokoneen ohjaimen s-vhs
liittimestä telvisioon scart liittimellä jossa
on äänelle rca liittimet ja yksi s-vhs liitin.

jone

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. elokuuta 2003 @ 09:30

Member

1 tuotearvio
_
31. heinäkuuta 2003 @ 09:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
:D oliko tämä joku tsoukki?

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup
AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
4. elokuuta 2003 @ 12:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pikkuisen epäselvästi esitit asian, mutta
selostan, miten minä itse siirrän kuvan tietokoneelta telkkariin.
Ite olen vetänyt s-videokaapelin näyttiksen s-video outista telkkarin scart-liittimeen.
Tarvitset adapterin, että saat sen kiinni scarttiin, meinaan s-videopiuhan pää on hiukan erilainen kuin scart-liitin.
Toinen vaihtoehto on, että jos kerran vahvarissa on s-vhs-liitin, niin vedät s-videopiuhan suoraan siihen s-vhs-liittimeen.
Pitäisi alkaa toimia.
Ai niin, vielä yksi. Jos kuva näkyy mustavalkoisena, niin vaihda näyttiksen asetuksista tv-tyypiksi PAL, ei siis NTSC.
Jos tämäkään ei tuo värejä, niin siinä tapauksessa sen töllö ei tue s-videota.
Member
_
4. elokuuta 2003 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meinasin minäkin vetää kuvan tietsikalta telkkariin. Paranis sillon elokuvanautinto tuntuvasti. Voisko joku nyt jeesata, et homma onnistus!

Kokoonpano olisi: Nvidian Geforce2 Ti (näkys olevan s-video liitin)+Harman Kardonin AVR 2000:n viritinvahvistin+JVC:n HR-J670 hifivideot+ Beko 32" tölsy (2XScart+antenniliitin) No, Dvd-soittimella ei täs yhteydessä oo merkitystä.

Elikkä miten mun kannattas vetää piuhat+mitä tartten, et saan vedettyä kuvan telkkarille+mikä olisi paras ratkaisu?

Äänen olen toki jo vetäny äänikortilta rca:lla Harman Kardonille.

Taitaapi olla et Tvtool ohjelman kans tarvitsen? Voisko joku ystävällisesti pistää infoa nuista kytkennöistä jne. :)

EDIT: SiSoft Sandra ilmoitti meikän näytönohjaimen tiedot päin ¤... Tsiikasin kuitista meikällä alla Gainwardin GeForce 2 Ti/50! Makso muuten 3.12.2001 peräti 1280 mk! Mokoma lelunäyttis :( Enkä oo enää niin varma siitä s-videostakaan...:( Jos joku tietää+pistäköön neuvoja! Muuten harkitsen tuota Rimaxin Audio Video Senderiä!! Mut se tulis paljon kalliimmaksi!! :/

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. elokuuta 2003 @ 15:42

Mainos
_
__

_
Member

1 tuotearvio
_
5. elokuuta 2003 @ 04:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jontte -> foorumeilla on myös haku-toiminto..

ja tuohon temen vinkkiin vielä että jostain ihmeen syystä tv-tool näytti minulla mustavalkoisena niin kauan kun huumorilla koitin vaihtaa piuhan tyypin komposiitiksi, ja värit ilmestyivät. ihme juttu.

ja kuqu -> tseki onko sulla tämä liitin sen kortin takamuksessa.. http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=079500005867 ..ja tuo on muuten samalla esimerkki piuhasta, jolla voit kuvasi telkkuun tuoda. ei kai siitä voi sen kummempaa neuvoa antaa kuin että piilota se piuha hyvin, aiheuttaa naisihmisissä yllättävän paljon närää kun vedät makkarista olkkariin 15 metriä RCA:ta ja s-videopiuhaa :D

edit: se töllö muuten johon sain värit tuolla komposiitti-kikalla oli sellainen 28" rumilus jostain 80-luvun lopusta, joten.. ;)

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder, but when you do, it blows away your whole leg."

- Bjarne Stroustrup

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. elokuuta 2003 @ 05:00

afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > tv liitäntä tietokoneeseen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy