User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 21:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > aluevapaa koodi, sotkeeko konetta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
aluevapaa koodi, sotkeeko konetta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kolibri1
Member
_
27. joulukuuta 2006 @ 18:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on käytössä Daewoo DVG 8500N kone, joka jollain levyillä hieman jumittelee silloin tällöin. Olen syöttänyt sille koodin, jolla tuo laite tehdään aluevapaaksi. Voiko tuolla olla jotain merkitystä tuohon jumitteluun?

Tuolla koodilla ei ole mulle juurikaan merkitystä, sillä kaikki leffat on suomalaisia tai suomenkielisiä piraatteja mitä katsotaan...joten sen voisi varmaan huoletta palauttaa alkuperäiseen tilaansa, jos se jotenkin sotkee..

Laite tukee: DVD, CD, CD-G, CD-ROM, CD-R, CD-RW ja DVD-R
Ovatko nuo formaatit riittäviä kaikkien tavallisten itse poltettujen tai piraattilevyjen toistoon, vai onko laite tuolta osin jo ehkä vanhentunut?
Staff Member

32 tuotearviota
_
28. joulukuuta 2006 @ 10:23 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aluekoodittomuuden ei pitäisi sotkea mitään. Olisihan se kiva jos laite tukisi DVD±R(W) levyjä + Divx ja Xvid AVI tiedostoja irtoteksteillä, mutta jos DVD-R levyille polttaa elokuvansa DVD-Video muodossa niin eipä noita juuri jää kaipaamaan.
kolibri1
Member
_
28. joulukuuta 2006 @ 10:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok, ei oikein mitään muutakan tullut enää mieleen....vein koneen huoltoon, saattaa olla lukupää likainen tms...
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > aluevapaa koodi, sotkeeko konetta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy