Voiko psp:eellä katsoa youtubea?
|
|
Sullivan5
Newbie
|
28. joulukuuta 2006 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli oma nettiyhteys psp:ssä toimii
Voiko psp:eellä siis katsoa youtubea? Pitäisikö asentaa joku javaScript tai flashplayer?
Olisi hyvä, jos laittaisitte jonkun linkin mistä javaScriptin tai flashplayerin saa...
Kiitos
|
apeli69
Junior Member
|
30. joulukuuta 2006 @ 20:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Youtuben katseluunhan tarvitsee kokemukseni mukaan adoben flash playerin. Ja tämän PDF-tiedoston perusteella ajattelisin että se on integroituna Firmware 2.70 versiosta ylöspäin...
elikkäs tuo:
http://www.adobe.com/mobile/news_reviews/press/sonypsp_042506.pdf
Koittelehhan kokeilla toimiiko se kyseisessä mallissasi ja ilmoittele.
Itse en pääse kokeilemaan kun en kyseistä laitetta (ainakaan vielä) omista.
:)
apeli
|
Senior Member
5 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2006 @ 06:22 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla ei toiminut ainaskaan you tube kaikki psp olevat plu init on päällä ja frimis on 3.03
1.kone intel core 2 quad Q6600 3,2GHz B3,ATI Radeon HD4890 ,asus p5k, 4gb ddr2. Samsung T220HD 22" Näyttö.
2.kone FSC Amilo Pi 5030, T7250, HD2300, 3gb ram Samsung 226BW 22" näyttö
3.kone AMD 64 3200+ 2.204ghz, 1,5gb ram,6600gt. Samsung 226CW 22" näyttö
Ja kiviäkin kiinnostaa minun koneeni :)
|
TearTox
Member
|
31. joulukuuta 2006 @ 09:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, sanoo että on liian vanha versio Flashplayeristä, eikä toimi..
|
Member
8 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2006 @ 10:48 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile uudempaa versiota Esim. versiota mikä on Shadows13:lla
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
31. joulukuuta 2006 @ 12:55 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:11
|
shnigi
Senior Member
3 tuotearviota
|
31. joulukuuta 2006 @ 13:15 |
Linkki tähän viestiin
|
kertoisitko vähän tarkemmin miten ?
|
henkettu
|
31. joulukuuta 2006 @ 16:49 |
Linkki tähän viestiin
|
no laita google hakuun ne pää sanat ja sitte klikkaa niitä linnkkejä, joita tarvitset ja sitte DOWNLOAD!
|
TearTox
Member
|
31. joulukuuta 2006 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Koitin 3.02 OE-B:llä.. Eikä toiminu, Mielestäni 3.03 ei päivitetty flashplayeriä, joten turha sen kanssa on koittaa?
|
Sullivan5
Newbie
|
31. joulukuuta 2006 @ 20:13 |
Linkki tähän viestiin
|
Jossain kyl luki, että psp:een muisti ei riitä toistamaan näit youtubiin tideostoi...
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. tammikuuta 2007 @ 09:43 |
Linkki tähän viestiin
|
YouTuben videoiden streamaaminen voi olla vähän siinä ja siinä juuri tuon muistin takia, teoriassa pienet videot mahtuvat suoraan muistiin (ja PSP ei taida osata swapata muistikortille), olettaen että tuon Flash 7 puutteen saisi kierrettyä. Paras tapa taitaa olla ladata tuo FLV tiedotot tietokoneelle ja muuntaa PSP:lle sopivaan formaattiin. En ainakaan pikaisella googletuksella löytänyt modatulle PSP:lle mediasoitinta, joka tukisi FLV tiedostoja.
EDIT:
Tietenkin netistä voi kaivella oman Flash 6:n päällä toimivan mediasoittimen ja toistaa videot sen kautta (tai ainakin osan sillä VP6 codec ei toimi tuossa 6 versiossa).
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2007 @ 09:48
|
henkettu
|
1. tammikuuta 2007 @ 13:53 |
Linkki tähän viestiin
|
No, mulla se toimii, mutta mä en oikeen tiiä, siis mä ostin sen nyt 149 euroa ja se saattaa olla joku vanhempi malli tai jotai, mutta mä pystyn katsomaan niitä ihan kunnolla. Mulla on siinä viel erikseen ostettu 1 gigan muistikortti, joka maksoi 39 euroa...
|
Sullivan5
Newbie
|
1. tammikuuta 2007 @ 17:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä firmware sul on?
|
henkettu
|
2. tammikuuta 2007 @ 07:03 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:11
|
sutila
Junior Member
|
2. tammikuuta 2007 @ 07:52 |
Linkki tähän viestiin
|
Firmwaren voi kattoo pspstä ku meet ---> setting ---> System settings
---> Ja toka alin sieltä olikoha joku system information !
Siinähä se sitte näkyy siin keskimmäisenä
|
henkettu
|
2. tammikuuta 2007 @ 12:03 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:12
|
Sullivan5
Newbie
|
2. tammikuuta 2007 @ 14:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Siis menet vaan settings,sit sieltä system settings ja sieltä systenm information. Se numero mikä on siin System softwaren vieressä
on sun firmware...
|
henkettu
|
4. tammikuuta 2007 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
-
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 13. marraskuuta 2007 @ 18:12
|
peeke
Member
|
4. tammikuuta 2007 @ 16:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 14:58
|
peeke
Member
|
5. tammikuuta 2007 @ 20:00 |
Linkki tähän viestiin
|
täytyy kommentoida tuosta mun omasta linkistä.... täytyy kyllä sanoa, että toi PIMPSTREAMER on parhaita homebrew ohjelmia mitä psp:lle on ikinä tehty. Sain pienen väännön jälkeen sen nyt pelaamaan..ja miltä kuullostaisi wifin kautta koko sinun tietokoneen kovalevyn toistaminen langattomasti(AVI,Windows media,divx (muuttaa lennosta ne .pmp muotoon),mp3,jpeg ym.ym.) Ja noista elokuvista, niin niissä on täysi tuki .sub päätteisille irtoteksteille. Tekstit laitetaan,niin että jos elokuva on vaikkapa: cars.avi niin subit nimetään cars.avi.sub (onnistuu esim. substitle workshop ohjelmalla). Ja leffat pyörii ilman nykimistä ! Lisäksi siinä on tietenkin esim. youtube ja google videon streemaus(RSS) mahdollisuus ja netistä löytyy pitkä rivi linkkejä niihin kun vain jaksaa vähän etsiä! lopuksi vielä että se on täysin tuettu tälle uudelle dark alexin FW 3.03 oe-a:lle !!!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 5. tammikuuta 2007 @ 20:07
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
6. tammikuuta 2007 @ 08:25 |
Linkki tähän viestiin
|
Pystyykö tuota PiMPStreameria(0.76) käyttämään psp Fw 3.02OE-B versiossa?
PSP = (+ [____] ·:·) cFw: 5.50 gen-b2
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
|
peeke
Member
|
6. tammikuuta 2007 @ 10:28 |
Linkki tähän viestiin
|
kyllä kait se siinä toimii kun toimii tossa uudemmassakin ( mulla käytössä 3.03 oe-a)
edit. tuohan on jo vähän vanhempi ohjelma ja tehty 1.5 fw:lle (näissä 3.02/3.03 oe-a/B FW:issa muistaa vaan laittaa recoverysta kernelin 1.5, niin toimii)
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 10:32
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
6. tammikuuta 2007 @ 11:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Osaatko sanoa että miten siinä PSP (ohjelmassa) pitää niitä asetuksia säätää ? ku pistin koneelta sen ohjelman päälle ja sit menin kaverin wlanin kautta testailee sitä, nii alko pelittää(näky kansiot yms) mutta video pätki ihan sikana.. siis koko ajan!
Miten ne asetukset pitäis laitella?
-------
XBOX = V1.4 :160Gt kovo ,DuoX2, EvolutionX -=XBMC=- + Softamodattu 1.1versio xloota
-------
XBOX360 elite
|
peeke
Member
|
6. tammikuuta 2007 @ 13:09 |
Linkki tähän viestiin
|
siis onko sulla minne se windowsiin tuleva ohjelma asennettu(omalle koneelle??), ja kaverin wlanilla testaat ??? ja kuinka kaukana kaveri asuu??? en nyt ihan ymmärtänyt tota ! siis eiks toi ohjelma toimi niinkuin lähiverkossa langattomaan reitittimeen liitettävien koneiden kesken ! Kyllä se mulla ainakin toimii ihan nykimättä, ja wintoosan asetuksista on ne default asetukset valittuna.
|
Mainos
|
|
|
Laageri
Member
10 tuotearviota
|
6. tammikuuta 2007 @ 14:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Eiku kyl toi toimii siten että kun asentaa eka siihen omaan tietokoneeseen! eikö siinä tuu mukana samanaikasesti tiedostot mitkä menevät psp:hen? ja ne tiedostot psp:n(oli sillon 1.5fw) game kansioon!
Kaveri asuu 30Km pääs ja teki näin ja lähetti mulle mesen kautta ne tiedostot jotka tulee psp:hen ja laitoin ne ja sit pääsin sen tietokoneeseen ja pistin leffan pyörii.. tekstit tuli kuva näky mut pätki ja tökki.. koska en osannu laittaa asetuksia oikein!
Ja tämä on siitä hyvä että ei tarvi ladata mitää psp muistikorttii voi käyttää PCtä! (kouluun ku lähtee nii jättää pc:n auki ja kattelee iloisesti koulus sit leffoi) jos koulu omistaa wlani asemia!
Nii ja siis tämä toimi siksi kun kaverilla on pysyvä IP.. (joka tulee soneran yms tarjoamana) ei toimi vaihtuvalla ip:llä! ja jos on vaihtuva ip sen saa pysyväksi NO-IP ohjelmalla!
http://www.no-ip.com/
-------
-------
XBOX360 elite
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 15:01
|