User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 6.8.2025 / 21:58
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > counter strike 1,6 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
counter strike 1,6 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
eskimoz
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 15:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkas countteris tulee aina tälläi

ku yrittää ladata jotain serverii! eli sillo ku on just pääsemäs sisää ni tulee tollai virhe ilmotus! mites sais korjattuu?kone on joku fujitsuseamens kannettava! langaton netti käytössä.
Boharin
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
onko sulla se päällä että se edes antaa sun ladata mitään uusia mappeja tai modeja 1.6:seen ?
eli joku allow download tai vastaava...

Stickmans Return 2006-In Cod2 Pistol wars.
eskimoz
Newbie
_
28. joulukuuta 2006 @ 19:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
on.. koska ku vaihoin huonetta lähemmäs tota lagatonta lähetintä nii pääsin pelaamaan mutku menin takas omaa huoneeseeni ni taas parin min pääst toi rävähti..

EDIT: ja nyt se välil se peli vaan kaatuu mut ei tuu sit ilmotust..:S (pääsen hetkeks pelaa n. 3 min ja sit se vaa kaatuu)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. joulukuuta 2006 @ 19:50

Boharin
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla ei ole 1.6 :sessa tullut mitään kaatumisia tai vastaavia
onko koneessasi riittävät tehot Counterin pyöritykseen ?

Stickmans Return 2006-In Cod2 Pistol wars.
Staff Member

32 tuotearviota
_
29. joulukuuta 2006 @ 16:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
http://forums.techguy.org/games/97560-en...-solve-big.html
tuolla iso lista noita korjausehdotuksia.
eskimoz
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 11:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mä oon tos enkus nii huono et ei oo mulle apua.. koneen teho kai riittää? kone on n. puol vuotta vanha!
saisko tarkat ohjeet sit miten toimia!
-kiitos

EDIT: oon kuullu että ajurit voi tehä tollast? oisko ne jotenki rikki?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 30. joulukuuta 2006 @ 11:01

eskimoz
Newbie
_
1. tammikuuta 2007 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
nii. osaakos kukaa auttaa?
Junior Member

4 tuotearviota
_
1. tammikuuta 2007 @ 16:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mul tulee toi sama joskus paitsi et toi loppu o wsaeacces
eskimoz
Newbie
_
3. tammikuuta 2007 @ 17:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
no mul tulee toi aina ku meen pelaa.. välil kerkeen pelata n. 2 min ja sit se tulee mut aina se jossai vaihees tulee..:S

oon yrittänny sammuttaa palomuurii, aukasta natista portteja, koittannu sulkee sen vindowsin palomuuri palvelun ja ottanny sen jonku qos jutun ottaa pois käytöstä mut ei apua..:S
Member
_
3. tammikuuta 2007 @ 20:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kai vain modeemina ole zyxel ;)
Itselläkin fujitsu siemens kannettava mg3438g ja zyxelin kanssa tämä pelaaminen ei onnistu samoin netin käyttö yleensäkkään, pätkii noin 30min välein. ajureiden päivitys itselläni ei auttanut. Ostin suosiolla halvan netgear wlanpurkin nyt toimii.
Itse en ole varma, mutta luulisin vian johtuvan intelin wlan ajureista. esim getgear - intelwlan laitan jotain lautaukseen 30min päästä pätkäsee, kun tietty määrä paketteja on vastaanotettu. esim normi surffauksessa yhteys pysyy auki monta päivää.
Itse ainakin olen tehnyt näin. pelatessa piuhalla kiinni ja jonkin sortin lataamisen kanssa. pelatesa kuitenkin tarvitsee hiiren, joten piuhan kanssa pöydällä pelaaminen ei itselleni ollut mikään ongelma. Samoin hevosmiesten tietotoimisto väitää pingin olevan pienempi piuhan kanssa o.O
Tämä nyt ei varsinaisesti auttanut yhtään, toivottavasti joku muu osaa auttaa paremmin

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 3. tammikuuta 2007 @ 20:46

eskimoz
Newbie
_
4. tammikuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tos on buffalon langaton reititin.. ja se syy on kyllä tuodssa netissä koska kokeilin piuhan kanssa niin mitään ongelmaa ei ollut. kokeilin myös että menin ihan langattoman lähetin viereen pelaamaan mutta siinäkin cs pätki.. ei tässä muuta ongelmaa ole kuin se että en millään saa omaan huoneeseeni internet piuhaa kun modeemi sijautsee toisella puolella taloa.. ja kun yhteen talouteen ei voi kahta modeemiakaan laittaa niin vaikeeksi menee..:S
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 10:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eskimoz: oletko tuon Buffalon firmwarea tai langattoman verkkokortin ajuria kokeillut päivittää?
Mainos
_
__

_
eskimoz
Newbie
_
5. tammikuuta 2007 @ 20:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
en ole.. voisko se sit auttaa?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > counter strike 1,6 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy