User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:18
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > apua kaivataan videotiedoston muuttamisessä!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua kaivataan videotiedoston muuttamisessä!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sullivan5
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 14:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli olen hankkinut tuon psp video 9. Latasin erää clipin ja olen saanut sen toimimaan. Tein kaikki tarvittavat toimenpiteet, kuten kansion nimeltään MP_ROOT ja sinne alikansiot 100MNV01 ja 100ANV01.

Kaikki toimi kunnolla, kunnes päätin ladata erään toisen videon rapidsharesta. Se on windows media playerissä video tiedostona. Kun yritän muuttaa sitä MPEG4 tiedostoksi(psp video 9:llÄ), niin se ei onnistunut.täm video tiedoston viereen tulee vain joku AVS tiedosto(MP_ROOTin alikansioihin ei tulee mitään).

Kysymys kuuluu, että miten saan tuon video tiedoston muutettua MPEG4 tiedostoksi.
Sullivan5
Newbie
_
29. joulukuuta 2006 @ 14:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Sullivan5:
Eli olen hankkinut tuon psp video 9. Latasin erää clipin ja olen saanut sen toimimaan. Tein kaikki tarvittavat toimenpiteet, kuten kansion nimeltään MP_ROOT ja sinne alikansiot 100MNV01 ja 100ANV01.

Kaikki toimi kunnolla, kunnes päätin ladata erään toisen videon rapidsharesta. Se on windows media playerissä video tiedostona. Kun yritän muuttaa sitä MPEG4 tiedostoksi(psp video 9:llÄ), niin se ei onnistunut. Tämän video tiedoston viereen tulee vain joku AVS tiedosto(MP_ROOTin alikansioihin ei tulee mitään).

Kysymys kuuluu, että miten saan tuon video tiedoston muutettua MPEG4 tiedostoksi.
Staff Member

32 tuotearviota
_
30. joulukuuta 2006 @ 08:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ja tuo videotiedosto toimii Windows Media Player:issä oikein?
Mainos
_
__

_
Sullivan5
Newbie
_
30. joulukuuta 2006 @ 10:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Sain videon toimimaan asennettua psp video express:in :)

Eli kaikki toimii hyvin.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > apua kaivataan videotiedoston muuttamisessä!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy