User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 21:00
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ hakuongelma (eri kuin alempana)
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
DC++ hakuongelma (eri kuin alempana)
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
pettuli
Junior Member
_
1. tammikuuta 2007 @ 11:06 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi. Minulla on DC++ 0.699 beta ja pääsen normaalisti hubeille, mutta haku toimii vain silloin tällöin. Ongelma alkoi kun asensin Windows XP:n, ennen ei ongelmia ollut. Eli olen hubeilla sisällä, mutta hakuja ei yleensä löydy. Se tässä hassua onkin, että silloin tällöin haku kuitenkin menee läpi. Samat ongelmat minulla oli myös 0.698:lla.

Minulla on adsl ja ZoneAlarm-palomuuri, jolle olen asettanut DC:n trustediksi. Windowsin palomuuri ei ole käytössä. En ymmärrä portinohjauksista mitään, en edes tiedä mitä se tarkoittaa. Modeemini on Aethra Starmodem. Luin alemman postin, joka käsitteli vastaavanlaista ongelmaa, mutta en siitä apua löytänyt. Olisin todella kiitollinen avusta. Kiitoksia etukäteen!

pettuli
pettuli
Junior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Perkele onko se NetLimiter joka hakua häiritsee? Se pois päältä tuntui löytävän kivasti ja kytkettynä taas ei. RevConnectia minulla ei ole, vaan tavallinen dc.

pettuli
Junior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 12:42 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itelläkin ollut sama ongelma jo kauan.
Nyt kokeilin, niin NetLimiter sen tosiaan aiheuttaa.
Fidelaar
Senior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 13:09 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
aikas ihmeellistä, eikö olekin?
onkos tuokin softa tajunnut p2p:n perusajatuksen?

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
rillix
Senior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 13:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Huomioikaa että 'NetLimiter 2 Pro' versiossa on myös palomuuri. Käyttäkää 'NetLimiter 2 Lite' tai mieluiten 'NetLimiter 1.3' versiota. Minulla käytössä versio 1.3 ja DC++/RevConnect toimivat hyvin.

edit: ja NetLimiter ohjelmaahan on pakko käyttää DC++/RevConnectin kanssa, muutenhan ei pysty mitään lataamaan kun uppaajat vievät kaiken lähtevän kaistan, joka taas hidastaa omia latauksia. Riittää kun lähtevää kaistaa rajoittaa 10-15% niin omat lataukset ei hidastu.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 2. tammikuuta 2007 @ 13:16

jeeejeee
Junior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 13:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ihan näin tiedoksi niin Netlimiter 2 pro:sta saa sen palomuurin myös pois päältä ;-)

Asus P5B / Intel core 2 duo e6400 / Asus GeForce 7900 GT / 2 Gt, 667 MHz DDR2
Mainos
_
__

_
juketti
Newbie
_
4. tammikuuta 2007 @ 16:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla ois kysyttävää tota miten sain DC++ 0.699 suomenkieliseksi

Juke
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > dc++ hakuongelma (eri kuin alempana)

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy