User Käyttäjä Salasana  

torstai 26.12.2024 / 18:26
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > biisin artisti/nimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
biisin artisti/nimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
1. tammikuuta 2007 @ 12:18 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
elikkäs, jos laitan tuosta normaali audio cd:n asemaan ja kopion sen koneelle media playerillä ja kaikki biisit on eri tekijöiltä, kaikki kopioidut näkyvät nimellä " Raita1 ja raita 2 jnejne.. joten onko mitään ohjelmaa millä saisin haettua noitten biisien nimet ku en itse niitä muista?

kiitoksia jo etukäteen.
InSoMn91
Suspended due to non-functional email address
_
1. tammikuuta 2007 @ 15:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun rippaat cd-levyä koneelle media playerilla, niin siihen tulee sellainen vaihtoehto, mikä etsii puolestasi tiedot. Tai sitten voit itse niitä sujautella, esim. jos kirjastossasi on biisejä, niin klikkaa oikealla hiiren napukalla ja siellä on sellainen kuin "tiedot" tmv. Siihen sitten sujauttelet haluamasi tiedot.

Winampilla vastaavasti jos listassasi on biisi, niin klikkaat oikealla ja "view file info" ja siihen tiedot.

Ja sitten vaihtoehtona tuo: http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/audio_...lmat/mp3tag.cfm

Toivottavasti auttoi!

- Fujitsu Siemens SCALP805
- Intel Pentium D 2.66 GHz
- 1024MB DDR2 RAM
- 200 GB Kovalevy
- ATI X1300 64 PCIe näytönohjain

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 1. tammikuuta 2007 @ 15:54

Junior Member
_
2. tammikuuta 2007 @ 05:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
se ei löydä niitä kun se Audio cd on itse poltettu eikä ostettu ja en muista niitten biisien tekijöitä/biisin nimeä joten en itse niitä halua nimetä omilla nimilläni :D joten pitäisi saada tietää ne oikeat artistit/biisin nimet
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen audio > keskustelua musiikkiohjelmista > biisin artisti/nimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2024 AfterDawn Oy