User Käyttäjä Salasana  

torstai 16.1.2025 / 02:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > leffa dvd:ltä psp:lle teksteineen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Leffa DVD:ltä PSP:lle teksteineen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
kunkkis
Newbie
_
3. tammikuuta 2007 @ 12:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen yrittänyt löytää sellaista ripperiä, joka heittäisi tekstit suoraan DVD:hen siten ettei tekstejä enää tarvitsisi erikseen laittaa leffaan (olen yrittänyt laittaa tekstejä erikseenkin mutta se tuntuu toivottomalta). Ainoa toimiva on ollut magic dvd ripper, mutta siinä on vain valitettavan lyhyt koeaika. Tietääkö siis kukaan semmoista ripperiä, jolla saisi tekstit vaivattomasti mukaan elokuvaan?
emule
Junior Member
_
3. tammikuuta 2007 @ 13:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
cloneDVDmobile ja ffdshowsta texti asetukset kohilleen!
kunkkis
Newbie
_
3. tammikuuta 2007 @ 17:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun yritän ripata videota CloneDVD mobilella, niin se sanoo näin: ''Kopiointisuojausvirhe - Lukeminen ei onnistu, koska lohko on salattu.''
Tarkoittaako tämä siis sitä, että kyseinen DVD on liian hyvin suojattu?
emule
Junior Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
kaikki leffat mitä mä oon siirtäny psp:lle niin ne on ollu jo kovalevyllä(varmuuskopiona...)eikä oo mitään herjannu!eli siirrä ensin leffa kovalevylle sitte vasta psp:lle.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 10:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVDfab Decrypter on hyvä ohjelma tuohon kiintolevylle rippaamiseen.
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > psp > leffa dvd:ltä psp:lle teksteineen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy