User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 22:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > f.e.a.r.
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
F.E.A.R.
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
zero88
Suspended due to non-functional email address
_
3. tammikuuta 2007 @ 12:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
fear expansion pack pelin kanssa pieniä asennus ongelmia, levy sisään, käynnistyy niinkuin pitääkin, alkaa asentamaan, sitten tulee eteen käsittämätön ongelma, "F.E.A.R. Not found. F.E.A.R. must be installed prior to installing F.E.A.R. Extration Point. It does not appear to be installed. Would you like to locate it manually?" niin, kysymys onkin, mitäs pitäs tehä? kokeilin kaikki melkeinpä mahollisia asioita. mikään ei toiminut. siis toi juttu tulee ennenku pitää valita kansio minne peli asennetaan. jos valitsen esim "C:\fear" minkä ite oon tehnyt, niin ei toimi.
kiitos jo etukäteen :)
Pein
Senior Member
_
3. tammikuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asennusohjelma ei löydä alkuperäistä F.E.A.R.:ia asennettuna koneeltasi. Onko se asennettuna? Tuo Extraction point kun on katsos lisäosa joka vaati isäntäpelin toimiakseen.
Kokeile itse F.E.A.R.:in uudelleen asennusta ennen kuin lähdet lisäosaa asentamaan.
AfterDawn Addict

3 tuotearviota
_
3. tammikuuta 2007 @ 13:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse kokeilisin tuota "manual" kautta, eli hakisin sen kansion mis alkuperäne Feari siaitsee jos sellane on...

Suoritin: i5-4670K @4.2GHz 1.175v. Emolevy: MSI Z87-GD65 Gaming. Muistit: 2x4G G.Skill Sniper DDR3-1866. Näytönohjain: ASUS HD7970.
Tarkemmat tiedot nickiä klikkaamalla.
zero88
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2007 @ 03:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
jees... kiitos vain, pitänee siis hankkia itse fear. pukki toi tuon lisäosan. eihän sekään kaikkea voi tietää :P
Member

2 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 21:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla olis kans ongelmaa ton F.E.A.R. Extration Point asennuksen kanssa kun asennus alkaa herjaamaan että pitäs asentaa 1.06 patch ja mulla on jo 1.06 patchi ja F.E.A.R. Combatissa on 1.08, mutta ton F.E.A.R. Extration Point asennus valittaa että pitäis asentaa 1.06 patch =/
oon asentannu pelin uudelleen ja jopa windowsinki uudelleen mutta ei auta yhtikäs mitään O.o

Intel 2500K @ 4905MHz, Asus GTX 670 DirectCu II, Asus Sabertooth Z77, 2x 4Gb Corsair Vengeance 1600Mhz, Samsung 128Gb 830 SSD, Corsair HX750W, Antec P280, nestejäähdytys
Mainos
_
__

_
Senior Member

1 tuotearvio
_
7. tammikuuta 2007 @ 20:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Onhan pelit alkuperäisiä (aitoja)?
Tulee meinaan mieleen, että eri maiden versiot eivät luultavasti ole yhteensopivia.

Ja sinullahan on tuo alkuperäinen FEAR, eikö vain?

En myöskään osaa sanoa haittaisiko tuo FEAR Combat tuota asennusta. Voithan tietenkin kokeilla patchata eri patchilla.

Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > f.e.a.r.

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy