User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 15.1.2025 / 19:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 32" lcd tv:n hankinta
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
32" lcd tv:n hankinta
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
hangwii
Suspended due to non-functional email address
_
4. tammikuuta 2007 @ 08:33 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
EDIT: jostain syystä otsikko ei tullut kokonaan.
32" lcd tv:n hankinta

suosituksia, linkkejä, perusteluja

<1000e
EI digi tv

käyttö:
normi tv katselu
dvd katselu
pc pelaus

malli: kaiuttimet sivuilla, eli ei telkkua jossa kuvaruudun alla on noin 10cm palkki.

tälläistä olen hakenut mutta en ole oikein löytänyt.
jotain philipsejä, mutta en oikein niistä "perusta".

muro bbs, mbnetttiä ja tämänkin sivuston laitevertailuja lueskellut, vaan vaihtoehtoja ym tuntuu olevan paljon , niin että sekaisin menee.

kiitos.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2007 @ 08:35

pkaksp
Moderator
_
4. tammikuuta 2007 @ 08:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Otsikkoa voi muokata jälkeenpäin ketjun alareunasta löytyvällä namiskalla.
esakom
Member

2 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2007 @ 09:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Cittarissa on viimeaikoina ollu LG:n malleja tarjolla... Jos kerran pc:hen on tarkoitus yhdistää niin vga tai dvi-liitäntä on plussaa. Itse en pelaile tv:llä joten ostin panasonicin juuri sen takia, että kaiuttimet on "alapalkissa". Meitä on moneksi...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 4. tammikuuta 2007 @ 10:20

Mainos
_
__

_
ccrowned
Account closed as per user's own request
_
5. tammikuuta 2007 @ 12:11 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itse olen samanlaista telkkaria hankkimassa ja lupaavimmalta vaikuttaa tämä: http://www.jimmspc-store.fi/?/index.php?...ls&id=LE32R32BX
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > televisiot ja videoprojektorit > 32" lcd tv:n hankinta

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy