User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 22:49
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten dvd divx:ksi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Miten DVD DivX:ksi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
trahme
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 10:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen lueskellut otsikkoaiheista keskustelua tällä palstalla, mutta jäi sellainen tunne, että Gordian Knot -ohjelman asentaminen tuottaisi tietoturvariskin koneelleni?

Siis: Mikä olisi helpoin ohjelma tavallisen DVD-leffan muuntamiseksi DivX-tiedostoksi (output-koko mielellään valittavissa)?

Onko Gordian Knot turvallinen ohjelma?
Noranti
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 15:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Meikäläinen on näissä puuhissa aika osaamaton mutta kun AutoGordianKnot toimii hienosti minulla niin varmaan muillakin. Ja on tosi yksinkertainen käyttää. Mitään tietoturva- tai muitakaan ongelmia en ole ainakaan huomannut.
trahme
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ok. Nyt on sitten AutoGordianKnot asennettu. Olin siis kiinnostunut kuinka sillä muunnetaan valmis DVD (VIDEO_TS-hakemisto siis) DivX:ksi.

Onko tähän jossain ohjeita?
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
4. tammikuuta 2007 @ 16:58 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuosta softasta en tiedä, mutta itse olen muunnellut DVDx-ohjelmalla ja se ainakin on omiin tarpeisiini riittänyt loistavasti. On yksinkertainen eikä ole toistaiseksi (~4 vuotta) tehnyt mitään typeryyksiä.
trahme
Member
_
4. tammikuuta 2007 @ 17:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
DVDx-ohjelmalla. Löytyykö tuo sillä nimellä jostain?
Noranti
Member
_
5. tammikuuta 2007 @ 11:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuo AutoGK on kyllä aika idioottivarma kun toimii minullakin. (itselläni versio 2.40). Avattaessa kysyy yhteyttä "päämajaan" mutta sen voi estää ja toimii silti. Perusteelliset ohjeet löytyy alivalkosta tutorials/english (tai muilla kielillä muttei kyllä suomeksi). En kyllä itse ole jaksanut niitä lukea kun heti etusivusta kyllä nähnee mitä mihinkin ruutuun tulee. Etusivun advanced-painikkeen alta voit valita mm. divx:n ja xvid:in väliltä.
MissBlue
Senior Member

3 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 12:43 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti trahme:
DVDx-ohjelmalla. Löytyykö tuo sillä nimellä jostain?
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_...paajat/dvdx.cfm
Member

3 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 13:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ImTOO DVD Ripper Platinum toimii moitteettomasti. Uusimmalla SUPERillakin taitaa onnistua.
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
5. tammikuuta 2007 @ 15:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > aloittelijoiden digivideo-ongelmat ja -keskustelu > miten dvd divx:ksi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy