User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 21:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > apua bitcometin kanssa
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Apua Bitcometin kanssa
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Alizmaki
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 09:54 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mulla on vähän ongelmia....
kuinka saisin bitcometin nopeammaksi?? mulla lataa huonoimillaa 30kt/s ja parhaimillaa 110kt/s
joten saisinko sen jotenki tuosta nopeammaksi?? ja miten oikee tota lähetystä käytetään?? mulla on yleensä rajattu et se lähettäää vaa 25kt/s mut jotkut sanoo et lataus nopeus riippuu myös lähetyksestä... eli pitäiskö mun ottaa toi rajaus pois??

abdi
mlehtis
Junior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Moi

Jos sulla on 1M / 1M -liittymä niin laita asetuksista kohtaan latausnopeus ei rajoitusta ja kohtaan lähetysnopeus ainakin 50kb/s. Suositus on 10-15 % maksimimi lähetysnopeudesta.

Tietysti latausnopeus riippuu myös jakajista eli mitä enemmän on jakajia jolla 100% valmiina niin sitä nopeampaa yleensä lataus tulee

mlehtis
Member

2 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 16:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Minulla on 512/512 yhteydessä uppi rajotettu 50KB/s ja sillon toimii parhaiten jos sulla on meganen uppi niin 90-100KB/s on sopiva.

Tuo 25KB/s on aivan liian vähän ja kannattaa myös rajoittaa pidettävien yhteyksien määrää, sekin hidastaa, minulla on 25/torrent ja max 60 yhteensä.
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > apua bitcometin kanssa

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy