User Käyttäjä Salasana  

maanantai 13.1.2025 / 21:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > daewoo dhr-8105 ja tallentaminen -r ja -rw levyille
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Daewoo DHR-8105 ja tallentaminen -R ja -RW levyille
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
aki11
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 12:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen omistanut Daewoo DHR-8105 laitteen keväästä lähtien ja tähän asti olen onnistunut tallentamaan -R ja -RW levyille. Jostain syystä se ei enää onnistu. Ainoastaan +R ja +RW kelpaavat laitteelle. Onko jollain ollut samanlaisia ongelmia ja onko joku keksinyt ratkaisua tähän?
AfterDawn Addict
_
6. tammikuuta 2007 @ 17:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko tehnyt mitään muutoksia asetuksiin.
Palauta tehdasasetukset.
Päivitä "Fimware"
Koita toimiiko.

aki11
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 17:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Paljon kiitoksia vinkistä, aion kokeilla tuota vinkkiä. Yksi tyhmä kysymys ennen sitä: Eihän tämä toimenpide vaikuta kovalevyn sisältöön eli tallennettuihin ohjelmiin?
temi
Senior Member

14 tuotearviota
_
6. tammikuuta 2007 @ 17:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Eihän tämä toimenpide vaikuta kovalevyn sisältöön eli tallennettuihin ohjelmiin?

Kyllä ohjelmat pysyvät kovalevyllä.
Itse olen päivittänyt tuon firmwaren omaan soittimeeni
http://www.scs-mainz.de/downdaefirmware.html

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 17:32

aki11
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 20:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitti vielä vinkeistä, mutta eipä tuntunut auttavan. Edelleen laite hylkii -R ja -RW levyt. Olisiko vielä vinkkejä?

Elä ja anna muidenkin elää!
Mainos
_
__

_
AfterDawn Addict
_
7. tammikuuta 2007 @ 04:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitä levymerkkejä olet käyttänyt,koita jos mahdollista toisella levymerkillä,joillakin laitteilla ja levyillä voi esiintyä yhteensopivuusongelmia.
afterdawn.com > keskustelu > kotiteatteri > dvd-soittimet > daewoo dhr-8105 ja tallentaminen -r ja -rw levyille

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy