User Käyttäjä Salasana  

torstai 30.1.2025 / 21:07
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule plussan opetteluun apua..?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
eMule Plussan opetteluun apua..?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
dalina
Junior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 15:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen äskettäin hankkinut koneeseeni Elisan kaapelimodeemi-liittymän 1M/512kb sekä Elisan tietoturvapalvelun. Haluaisin saada lataamani eMule Plus v1.2 a:n toimimaan.

Olen käyttänyt muutaman tunnin näiden keskustelujen lukemiseen, mutten ole saanut niistä minulle sopivaa apua. Siksi esitän avunpyyntöni itse. Olen vanhempieni koneella ladannut paljonkin emulelta tavaraa, mutta nyt omalla koneellani en saa latauksia käyntiin millään. Emule Plus antaa usein tekstin
Lainaus:
You have a lowid. Please review your network config and/or your settings.

Olen poistanut jo Windows XP:n palomuurin käytöstä, jolloin käytössä on enää se Elisan virustorjunta ja palomuuri. Muuta en osaa tehdä. Jotain portteja pitäisi lukemani mukaan saada avattua? Kaapelimodeemini on mallia Thomson TCW710.

Voisiko joku neuvoa ns. palikkakielellä, mitä minun pitäisi tehdä? Englanninkielisistä sivuistoista kun en ymmärrä juuri mitään.
rillix
Senior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 16:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thomson-Alcatel TCW710 http://www.portforward.com/english/route...TCW710index.htm

eMule Plussan asetuksiin esim porttinumerot TCP 27706 ja UDP 27733

Reitittimen asetuksiin teet kaksi porttiohjausta, portille 27706 ja 27733
Reitittimen asetuksiin tuleva IP on sisäverkon IP-osoite, Käynnistä - Suorita - cmd /k ipconfig
dalina
Junior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 17:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kiitos vastauksesta, mutta tuo ei ollut tarpeeksi palikkakieltä minulle... anteeksi kokemattomuuteni.

Emule Plussan porttinumerot osasin mielestäni jo vaihtaa.
Mutta mitä minun siis tulisi tehdä kyseisen linkin takana? Mitä tarkoitat reitittimen asetuksilla ja miten niitä pääsee käsittelemään? Kuinka saan selville sisäverkon IP-osoitteeni?

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 17:32

rillix
Senior Member
_
6. tammikuuta 2007 @ 18:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Thomson TCW710 porttiohjauksien ohjeet eMule Plus ohjelmalle:
http://www.portforward.com/english/route.../eMule_Plus.htm

Thomson TCW710 asetuksiin http://192.168.0.1/
User Name: ei mitään tai jos ei toimi niin sitten admin
Password: admin

Advanced > Forwarding

Start Port: 27706 - End Port: 27706 - Protocol: TCP (tai Both) - [X]Enabled
Start Port: 27733 - End Port: 27733 - Protocol: UDP (tai Both) - [X]Enabled

Molempien porttiohjauksien 'Local IP Adr' on sisäverkon IP-osoite, joka näkyy ipconfig-komennolla, Käynnistä > Suorita > cmd /k ipconfig

IP-osoite . . . . . . . . . . . : Sisäverkon IP-osoite modeemin/reitittimen NAT-asetuksiin (porttiohjaukset).
Aliverkon peite . . . . . . . . :
Oletusyhdyskäytävä. . . . . : Tällä pääsee modeemin/reitittimen asetuksiin.

edit: tehdyt asetukset tallentuu kun klikkaat Apply.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 6. tammikuuta 2007 @ 18:24

Mainos
_
__

_
dalina
Junior Member
_
7. tammikuuta 2007 @ 07:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mahtavuutta! Nyt sain eMule Plussan toimimaan vihreillä nuolilla ja opin muutenkin paljon uutta.

Suurimmat kiitokseni, rillix!
afterdawn.com > keskustelu > p2p > aloittelijoiden p2p-ongelmat > emule plussan opetteluun apua..?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy