User Käyttäjä Salasana  

maanantai 22.9.2025 / 21:01
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > pienimuotosta helppiä torentilla ladatun pelin käynistämiseen?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
pienimuotosta helppiä torentilla ladatun pelin käynistämiseen?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
700mb
Suspended due to non-functional email address
_
6. tammikuuta 2007 @ 16:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu.. latasin tossa viikko sitten tolt ->(www.bitreactor.to) sivult Tom.Clancys.Rainbow.Six.Vegas.EMUDVD9-Unleashed tollasen pakun. mukan tuli noit unl-rb6v-tiedostoi ja pakui vai mitälie ja niite lisäks joku Y.A.S.U-ohjelma mist en o koskaa enne kuulukkaa, liekö joku pelille itselleen tarkoitettu ohjelma. mukana oli tietysti NFO-tiedosto mis neuvottiin ton paketin purkamisen, mountaamisen ja asentamisen jälkee seuraava: Run YASU tool incl. with this rls. siin vaihees tuli ERROR, siis omaan päähän:P
olis kiva jos joku vois avittaa vähäse jos nyt sai näist ohjeist selville hölkäsenpöläystäkään.

ainiijoo viel... sit ku olin asentanu ton pelin, painoin play game-nappulaa joka jälkee lataili vähän aikaa ja tuli ruutuun secuROM-ikkuna mis oli linkki sivuille ja kehotettiin lattamaan dvd-levy levy-asemaan joka varmaanki näin piraatti versiona tarkoitti: Mene googleen ja hae koneellesi no-dvd-cracki. latasin senkin muttei toiminu-> (ns-R6VEGAS_maxi-poseden). siinä vähä jollekkin mietittävää joksikin aikaan...ja olisin vielä ylpeä jos joku vähän avittaisi, kiitos!

-LOST-PRISON_BREAK-LOST-
Jartsis
Newbie
_
6. tammikuuta 2007 @ 21:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jeps.. Eli tuo mukana tuleva YASU -ohjelma on tarkoitettu piilottamaan virtuaaliset DVD-asemat, jolloin SecuROM ei imagea ajettaessa tajua pelin olevan kopio, vaan peli käynnistyy kiltisti etkä saa juuri kyseistä virheilmoitusta jonka kerroit saaneesi. Syytä siihen, miksi peli ei toiminut no-DVD crackin kanssakaan on vaikea arvailla. Crack väärään versioon ehkä?
700mb
_
7. tammikuuta 2007 @ 09:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Jartsis:
Jeps.. Eli tuo mukana tuleva YASU -ohjelma on tarkoitettu piilottamaan virtuaaliset DVD-asemat, jolloin SecuROM ei imagea ajettaessa tajua pelin olevan kopio, vaan peli käynnistyy kiltisti etkä saa juuri kyseistä virheilmoitusta jonka kerroit saaneesi. Syytä siihen, miksi peli ei toiminut no-DVD crackin kanssakaan on vaikea arvailla. Crack väärään versioon ehkä?
ku yrittää laittaa tota YASU:a päälle tulee tollanen ilmoitusttekst:
*NOTE: this tool is intended use with daemon tools v.4.0.6 (or newer).
Y.A.S.U had found and hidden devices from SafeDisc 4.x...
The followong device has been hidden from secuROM 7.x...
E:\
...to restore your device(s) either re-run YASU or restart your computer.

mitäs tuoki sitten tahtoo sanoa? Hyvä vai huono asia?

-LOST-PRISON_BREAK-LOST-
Senior Member

4 tuotearviota
_
7. tammikuuta 2007 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No eikös se selvästi sano että E-asema on piilotettu securomilta, eli jos se on virtuaaliasemasi niin se on hyvä juttu ja kaiken pitäis toimia
Fidelaar
Senior Member
_
7. tammikuuta 2007 @ 09:51 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ohos... onkos täällä säännöt menny sallivampaan suuntaan *;|

Athlon64 3400+ | 2048Mb DDR400 | Club GF7800GS
700mb
_
7. tammikuuta 2007 @ 16:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei joku kyseisen pelin jo ennestään ladannu ja asentanu henkilö viittis pistää järjestyksessä mitä pitää tehä saadakseen pelin onnistuneesti pelattavaksi?
Itse olen ladannut 13 eri peliä ja saanut asennettua kaikki ongelmitta mutta tämä on jo ihan uusi tapaus, eli toivoisin jonkun neuvovan mua tässä ongelmatapauksessa.
Kiitos:P

-LOST-PRISON_BREAK-LOST-
700mb
_
7. tammikuuta 2007 @ 16:10 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti 700mb:
Ei joku kyseisen pelin jo ennestään ladannu ja asentanu henkilö viittis pistää järjestyksessä mitä pitää tehä saadakseen pelin onnistuneesti pelattavaksi?
Itse olen ladannut 13 eri peliä ja saanut asennettua kaikki ongelmitta mutta tämä on jo ihan uusi tapaus, eli toivoisin jonkun neuvovan mua tässä ongelmatapauksessa.
Kiitos:P

niin tohon lisätäkseni, Use an anti-blacklisting tool, like Y.A.S.U v1.04, to avoid blacklisting of DAEMON Tools, mitä hel*****ä toi blacklisting meinaa? ihan uus sana mulle..

-LOST-PRISON_BREAK-LOST-
Mainos
_
__

_
Senior Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 04:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Uusiin peleihin pitää näköjään toi YASU asennella mutten jaksa joten venailen kuukauden tai pari. Sitten ilmestyy Deviancelta taas jälleen loistava julkaisu joka toimii ja millään YASU:lla ei tarvitse söheltää.
Kannattaisi sunkin odotella jos vaan jaksat
afterdawn.com > keskustelu > p2p > yleistä keskustelua p2p-ohjelmista > pienimuotosta helppiä torentilla ladatun pelin käynistämiseen?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy