User Käyttäjä Salasana  
   
sunnuntai 29.9.2024 / 04:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > olen unelmissani vai löytyykö laite, jossa on digiviritin, kovalevy ja dvd -tallennin?
Näytä aiheet
 
Keskustelualueet
Keskustelualueet
Olen unelmissani vai löytyykö laite, jossa on DIGIVIRITIN, KOVALEVY ja DVD -tallennin?
  Siirry:
 
Kirjoittaja Viesti
mikmusta
Newbie
_
7. tammikuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen pitkään katsellut laitteiden kehitystä ja nyt joulun tienoilla huomasin Sonyn mallin RDR-HXD760, joka pitäisi olla tämän kaltainen. Eli otsikon mukaisesti sisältää digivirittimen, kovalevyn 160Gt ja tallentava DVD. Olenko mainoksen uhri vai onko mitään ideaa harkita kyseistä laitetta? Hinta oli 579,-
Myös tiedot muista vastaavista malleista ja linkit hyviin keskusteluihin olisi paikallaan, jotta voisin ymmärtää tätä asiaa hieman paremmin. Vieläkö kannattaa odotella mikäli toivoo yhden laitteen ajavan kaikkien yllämainittujen toiminnot? Mistään kun ei haluaisi tinkiä.
Kiitän jo etukäteen avusta!
-Mixu-
topaakko
Newbie
_
7. tammikuuta 2007 @ 18:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Löytyy, mutta siinä on jekku.. ainoastaan antenni malli ja yksi viritin. Tulee varmaan kaapeli joskus vuoden päästä ja siitä vielä vuosi tulee kaks viritintä=osta joka vuosi uusi laite.. Philipsillä vastaavia muistaakseni.
komsii
Suspended due to non-functional email address
_
8. tammikuuta 2007 @ 15:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllähän noita on antennimalleja kahdella virittimelläkin.

Kuulemma kaapeliversiota DVD-soittimella ei tule ennen syksyä 2007, koska kaapeliversiota on vain Suomessa ja vähän muualla Euroopassa, joten massamarkkinoita ei ole :(
Mainos
_
__
 
_
arskaxx
Senior Member
_
8. tammikuuta 2007 @ 15:30 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti komsii:
Kyllähän noita on antennimalleja kahdella virittimelläkin.
(

Olisko laittaa joku linkki, mistä löytyy kahdella virittimellä (DVB-T) ?
afterdawn.com > keskustelu > digitv > keskustelua kaapeliverkon digibokseista > olen unelmissani vai löytyykö laite, jossa on digiviritin, kovalevy ja dvd -tallennin?
 

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme
 
  © 1999-2024 AfterDawn Oy