User Käyttäjä Salasana  

perjantai 8.8.2025 / 22:31
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 2 ohjain käyttöön
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
call of duty 2 ohjain käyttöön
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
antz84
Junior Member
_
9. tammikuuta 2007 @ 13:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli onko mahdollista pelata pc:llä cod 2:sta ohjaimella. sillä en mistään löydä asetuksia joilla sais näppäimistön vaihdettua ohjaimeen kyseisessä pelissä. Apua todella tarvitaan.

Intel C2D E6400 & Noctua NH-U9F
Asus P5B-Deluxe
Club 3D X1950PRO & Accelero S1 rev.2
Antec P150 & NeoHe 430W
3*1Gb A-Data Vitesta 800MHz DDR2
Benq FP91G+
Acer Aspire 5520G
pete114
Member
_
9. tammikuuta 2007 @ 13:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Saanko kysyä ensinki että miksi ihmeessä haluat ohjaimella pelata. FPS pelejä on paljon parempi pelata hiirellä ja näppäimistöllä. Tai ainakin minusta.

Oletko katsonu kaikki ohjaimeen liittyvät asetukset pelistä?

Intel E6400 @ 2.6MHz | nVidia 7900gs | MSI P965 Neo-f | 2x DDR2 1GB 667MHZ | Antec p150 | WD 250GB + T166 500GB + T166 500GB | Logitech mx-518 | Windows xp Home Edition
antz84
Junior Member
_
10. tammikuuta 2007 @ 12:04 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
itse en pidä näppäimistöllä pelaamisesta läheskään niin paljoa kuin ohjaimella. ja toiseksi sohvalla on erittäin huono makoilla näppäimistöllä pelatessa.

olen mielestäni katsonut kaikki asetukset jos joku sattuu tietämään että voiko vai ei niin sekin auttaisi.

Asus P5B-Deluxe
Antec P150 & NeoHe 430W
Benq FP91G+
Acer Aspire 5520G
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2007 @ 13:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla saattaa olla ratkaisu riippuen mikä ohjain sulla on? Mulla on tuo logitech rumblepad2 jonka mukana tuli semmonen logitech profiler ohjelma
jolla voi vaihtaa pelien napit ohjaimelle. Itse pelasin juuri max payne kakkosta tolla ohjaimella ja toimi ku unelma.
antz84
Junior Member
_
10. tammikuuta 2007 @ 16:16 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
joo eli ei ole logitech vaan pelailen xboxin ohjaimella koska on mun mielestä paras ohjain. siis tuntuu hyvältä kädessä.

ohjelmistona on joku xbcd

Asus P5B-Deluxe
Antec P150 & NeoHe 430W
Benq FP91G+
Acer Aspire 5520G
Senior Member

1 tuotearvio
_
10. tammikuuta 2007 @ 16:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tarvisit vaa sellasen ohjelman jolla vaihat analogitatin hiiren tilalle mutta en kyllä tiiä on xbox ohjaimelle sellasia ohjelmia. Kato ku tuolla logitechin vehkeellä voi laittaa pelikohtaset asetukset.
voisit kokeilla tota:
http://www.newfreedownloads.com/Games/To...e-Profiler.html

Tuo tosin on vain joku ilmanen kokeiluversio mutta tottahan voit ostaa lisenssikoodin. kröhWarekröh
Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
11. tammikuuta 2007 @ 14:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > call of duty 2 ohjain käyttöön

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy