User Käyttäjä Salasana  

lauantai 9.8.2025 / 20:08
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 ongelma
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Cs 1.6 ongelma
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DraXor
Suspended due to non-functional email address
_
12. tammikuuta 2007 @ 20:50 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli siis..tämä perusongelma mitä on täällä näyttänyt esiintyvän aikaisemmin mutta en ole oikein löytänyt mitään auttavaa..eli servuja etsiessä servujen nimet tulevat normaalisti näkyviin mutta ei pääse pelaamaan ollenkaan..ja myös koko netti jäätyy kun yrittää servuun päästä..sitten kun vihdoin netti taas pelaa servuun pääse pariksi sekunniksi ja taas jäätyy..
-f-secure internet security 2006 käytössä ~ sallii kaikki tarvittavat steamin/hl:an jutut
-zyxel prestige 660HW-61 mötikkä ~ on pari porttisäätöä tullut tehtyä mutta ei auttanut mitään..

jos jotain apuja/linkkejä saisi niin olisin kiitollinen
csonelama
Newbie
_
13. tammikuuta 2007 @ 11:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voi helevetti.... miten vitussa ku en oo xiitannu.. pikkuveli varmaan

mulla on cs anthology ostin vähän aikaa sitten ni pikkuveli varmaa on xiitannu.. Miks ainaku meen servuun ni siihen tulee se laatikko ja alkaa valittaan että mun steam accounttia ei päästetä sinne servuun ku oon xiitannu... aina se puhu jotai VAC-Secure jutusta ja se mua vituttaa eniten.... plz auttakaa KIIRE PÄÄSTÄ PELAAMAan :(
Zapuska
Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 15:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
csonelama: sulla on vac-bännit eli joudut ostamaan uuden pelin ja tehdä uuden accountin.

\,,,/__(^_^)__\,,,/
Mainos
_
__

_
Member
_
14. helmikuuta 2007 @ 14:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
zapuska, TAI pelaamaan servuilla jossa ei ole vac päällä!
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > pc:n pelit > cs 1.6 ongelma

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy