User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 24.9.2025 / 20:51
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > shockwave ei toimi operalla
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
shockwave ei toimi operalla
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
himpinen
Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 06:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eli oon yrittäny asentaa tota shockwavea mut eihän siitä tuu taas mitään!!! ajan shockwave installerin, niin sit tulee vaan ilmotus että onneksi olkoon shockwave on nyt asennettu koneellesi, eikä se tietenkään toimi operassa sittenkään... oon yrittäny hakee kaikkialta apua, mut ainoo mitä oon läytäny on että asennusvaiheessa pitäs olla jotkut valikot et mille selaimelle se asennetaan, mut mulla ei tosiaan tuu mitään valikkoo siinä asennusvaiheessa. osaako joku auttaa? menee hermot... prkl
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
14. tammikuuta 2007 @ 08:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toimii täällä kyllä. Oletko kokeillut asentaa kuten tässä ohjeessa? http://www.opera.com/support/search/supsearch.dml?index=430

Digiface
Senior Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 14:08 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kokeileppa tätä; Lataa se SW asennuspaketti ja pura se. Etsi tiedosto np32dsw.dll ja kopioi se C:/Program Files/Opera/Program/plugins kansioon.

Niin ja Opera pitää olla suljettuna tai käynnistää uudelleen sen tiedoston kopioinnin jälkeen.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. tammikuuta 2007 @ 14:10

Mainos
_
__

_
himpinen
Member
_
14. tammikuuta 2007 @ 14:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
juu, sain sen toimiin, kun kopioin ton np32dsw:n sinne operan plugins kansioon. mikään muu ei auttanu...
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > shockwave ei toimi operalla

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy