User Käyttäjä Salasana  

keskiviikko 1.1.2025 / 19:50
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > suojakoodin avaus...?!?!?!
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
suojakoodin avaus...?!?!?!
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Sivu:12>
zavi89_2
Junior Member
_
16. tammikuuta 2007 @ 15:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
ostin tutultani käytetyn nokia 6100 puhelimen... hän on ostanut itse sen käytettynä jostain, ja se edellinen käyttäjä oli sitten päättänyt laittaa suojakoodin tuohon puhelimeen, jota ei muista... saisiko tätä suojakoodia purettua omin käsin jotenkin?! liikeeseen ei viitsi viedä, kun kysymyksenä tulee, että onko puhelin varastettu yms. kun ei ole ostokuittia, kun en tätä kaupasta ole ostanut...

Jos olisin lintu, räpiköisinkö öljyssä jossain?
Jos susi umpihankien, ulvoisin kohta viimeistä kertaa
Jos oisin järvi, olisinko jo kasvanut umpeen?
Jos vielä lapsi, minkä väristä taivasta katselisin?
AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2007 @ 04:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä taida onnistua "omin käsin", juuri sitä vastaanhan tuo suojaus on.

wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2007 @ 08:45 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eipä nuo huoltoliikkeet taida paljoa kysellä, kun koodin poistavat kympillä parilla. Joku ostokuitti lienee kuitenkin hyvä olla mukana, sillä varastetun vastaanottaminen tai ostaminenkin on laitonta.

Vanhoista nokialaisista koodin nollaus oli aivan helppoa kaapelin ja laillisesti jaetun ohjelmiston avulla, mutta käsittääkseni se ei enää muutamaa vuotta nuoremmilla puhelimilla niin helposti onnistu.
zavi89_2
Junior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 09:20 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000:
Eipä nuo huoltoliikkeet taida paljoa kysellä, kun koodin poistavat kympillä parilla. Joku ostokuitti lienee kuitenkin hyvä olla mukana, sillä varastetun vastaanottaminen tai ostaminenkin on laitonta.

Vanhoista nokialaisista koodin nollaus oli aivan helppoa kaapelin ja laillisesti jaetun ohjelmiston avulla, mutta käsittääkseni se ei enää muutamaa vuotta nuoremmilla puhelimilla niin helposti onnistu.
laitoin toiselle foorumille saman kysymyksen, joku vastasi ja laittoi suoraan linkin, mistä saa purettua "omin käsin" tuon suojakoodin. nyt on puhelin auki ja toiminnassa.

AfterDawn Addict

5 tuotearviota
_
17. tammikuuta 2007 @ 09:22 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Heh, vähänkö yhtä tyhjän kanssa nuo suojaukset sitten :D Kyseessä varmaan Nokia?

Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 09:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
laitoin toiselle foorumille saman kysymyksen, joku vastasi ja laittoi suoraan linkin, mistä saa purettua "omin käsin" tuon suojakoodin. nyt on puhelin auki ja toiminnassa.

Voisitko laittaa linkin tuohon foomumiin. tuolle voisi joskus olla käyttöä :D
zavi89_2
Junior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 09:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]laitoin toiselle foorumille saman kysymyksen, joku vastasi ja laittoi suoraan linkin, mistä saa purettua "omin käsin" tuon suojakoodin. nyt on puhelin auki ja toiminnassa.

Voisitko laittaa linkin tuohon foomumiin. tuolle voisi joskus olla käyttöä :D[/quote]
tässäpä... http://www.lur.nu/nokia_mastercode/security_code.php

zavi89_2
Junior Member
_
17. tammikuuta 2007 @ 09:52 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
menipä päin persettä tuo tekstin lainaus :D no,osoite siihen kuitenkin tuli... eli ei tarvitse kuin laittaa IMEI koodi tuolla sivulla olevaan tyhjään lokeroon... sen jälkeen siihen tulee pitkä numerosarja,jonka näpyttelee suojakoodiksi... ja asetukset valikossa toimii myöskin tuo suojakoodi, josta voi sitten tietysti itse muuttaa suojakoodin haluamakseen.

TearTox
Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 07:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kun laittaa suojakoodin 3 kertaa väärin, kysyy puhelin pin-koodia.
Eli jos sä tiedät sun pinkoodis, saat suojakoodin nollattua laittamalla sen 3x väärin.
zavi89_2
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 10:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti TearTox:
Eli jos sä tiedät sun pinkoodis, saat suojakoodin nollattua laittamalla sen 3x väärin.

no asia ei kyllä ole näin :D suojakoodi ei lukkiudu jos sen näpyttää väärin kolme kertaa. Tästä asiasta olen sata varma ja tuo lukee puhelimen käyttöohjeissa ja on myös joskus tullu kysyttyä tuota puhelinliikkeestä. Mutta joo,voithan sinä näpytellä.

Markkanen
Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 12:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainaki omassa nokia 3250 on silleen jos laittaa 5 keraa väärin suojakoodin niin pitää odottaa 5min että voi laittaa uudestaan suojakoodin

Apple iPhone 2G 8GB

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 18. tammikuuta 2007 @ 12:16

zavi89_2
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 12:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Ainaki omassa nokia 3250 on silleen jos laittaa 5 keraa väärin suojakoodin niin pitää odottaa 5min että voi laittaa uudestaan suojakoodin
joo no mun missäkään puhelimessa ei oo ollut tuollasta mahdollisuutta... ja enhän mä edes tiennyt koko suojakoodia,kun sain vasta sen puhelimen.. sen takia aukaisin tuon puhelimen tuolla nettisivulla olleessa systeemissä, ja nyt puhelin pelittää kuin unelma :)

Markkanen
Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 12:53 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
[quote]
joo no mun missäkään puhelimessa ei oo ollut tuollasta mahdollisuutta... ja enhän mä edes tiennyt koko suojakoodia,kun sain vasta sen puhelimen.. sen takia aukaisin tuon puhelimen tuolla nettisivulla olleessa systeemissä, ja nyt puhelin pelittää kuin unelma :)[/quote]Siis et tainnut nyt ymmärtää oikein tuota mitä sanoin. Siis JOS laittaa 5kertaa peräkkäin väärin suojakoodin niin kännykkä "lukkiutuu" 5minuutiksi että siihen ei voi laittaa mitään koodia.

Apple iPhone 2G 8GB
zavi89_2
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuossa voi näpyttää suojakoodin vaikka sata kertaa peräkkäin. joka kerta tulee vaan, että väärä koodi... tai tuli... joo tää keskustelu alkaa taas heittämään. asia on kyllä jo selvinnyt ja edelleenkin tuo puhelin toimii jo! :D

Senior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 13:36 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus:
Niin siis voit yrittää laittaa sen oikean vaihtoehdon sen 5min jälkeen. Tuolla on vain tarkoitus estää murrot ns. bruteforce tekniikalla. Eli et pääse syöttämään uutta koodia vaan pääset yrittämään uudestaan. Tosin kaikki vanhemmat mallit ei näin toimi vaan antaa yrittää rajattoman määrän.

Asus M6Va
zavi89_2
Junior Member
_
18. tammikuuta 2007 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
[/quote] Niin siis voit yrittää laittaa sen oikean vaihtoehdon sen 5min jälkeen. Tuolla on vain tarkoitus estää murrot ns. bruteforce tekniikalla. Eli et pääse syöttämään uutta koodia vaan pääset yrittämään uudestaan. Tosin kaikki vanhemmat mallit ei näin toimi vaan antaa yrittää rajattoman määrän.[/quote]

KIITOS TÄSTÄ! :D

Junior Member
_
20. tammikuuta 2007 @ 18:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä Imei mulla on jos mulla on nokia 6680?
zavi89_2
Junior Member
_
20. tammikuuta 2007 @ 19:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti barnababa:
Mikä Imei mulla on jos mulla on nokia 6680?

ota nokialaisen akku irti... ja siellä lukee IMEI ja 15 numeroinen sarjanumero... ei siis akussa vaan puhelimessa :D

Junior Member
_
21. tammikuuta 2007 @ 06:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo.. Mä hiffasin sen minuutti sen jälkeen, kun mä olin laittanut ton.. Mut kiitos kumminkin..
TearTox
Member
_
21. tammikuuta 2007 @ 20:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Toi 3x peräkkäin väärin laittaminen ja sen jälkeen pinkoodi toimi ainaki N-Gagessa ja 3310:ssä... En tiedä sit näist nykyisist..
wipe2000
AfterDawn Addict

15 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 06:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mitähän kivaa muuten nuo kräkkäyssivuston pitäjät saavat tehtyä keräämillääm IMEI-koodeilla? Kloonaavat uusia puhelimia?
zavi89_2
Junior Member
_
22. tammikuuta 2007 @ 06:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti wipe2000:
Mitähän kivaa muuten nuo kräkkäyssivuston pitäjät saavat tehtyä keräämillääm IMEI-koodeilla? Kloonaavat uusia puhelimia?

joo enpäs tiedä...tuli mieleen,että mikä sivusto tämä on,että onko oikein laillinenkin... :D noh,mitäpä tuosta,sainpahan ainakin puhelimeni auki :D

weirdfell
Suspended due to non-functional email address
_
25. tammikuuta 2007 @ 13:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei siinä mitään muuta kysellä kuin henkilöpaperit kun viet sen liikkeeseen. Sama kävi mulla,edellinen omistaja oli viritellyt omiaan ,ja kaupanteon yhteydessä en tullut kysyneeksi että onko suojakoodi vaihdettu,no minä oletin ettei ja aloin normaalisti näpyttelee oletuskoodii,kolme kertaa vikaan ja puhelin jumissa,soitin puhelimen tukilinjaan ja he antoivat asiakasnumeron minulle joka kourassa minä menin ihan mihintahansa puhelinliikkeeseen,he soittivat samaan tukipisteeseen ja tarkistivat asiakasnumeroni ja antamani nimitiedot,jonka jälkeen tukipiste tarkisti imeikoodin ja sen jälkeen he antoivat Puhelimen purku/avauskoodin ja niin homma lähti etenemään,,,,,ei ottanut maksuu ei mitään,vaivaa sai nähdä tosin....

Roger That tai ainakin 10-4

zavi89_2
Junior Member
_
25. tammikuuta 2007 @ 13:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti weirdfell:
Ei siinä mitään muuta kysellä kuin henkilöpaperit kun viet sen liikkeeseen. Sama kävi mulla,edellinen omistaja oli viritellyt omiaan ,ja kaupanteon yhteydessä en tullut kysyneeksi että onko suojakoodi vaihdettu,no minä oletin ettei ja aloin normaalisti näpyttelee oletuskoodii,kolme kertaa vikaan ja puhelin jumissa,soitin puhelimen tukilinjaan ja he antoivat asiakasnumeron minulle joka kourassa minä menin ihan mihintahansa puhelinliikkeeseen,he soittivat samaan tukipisteeseen ja tarkistivat asiakasnumeroni ja antamani nimitiedot,jonka jälkeen tukipiste tarkisti imeikoodin ja sen jälkeen he antoivat Puhelimen purku/avauskoodin ja niin homma lähti etenemään,,,,,ei ottanut maksuu ei mitään,vaivaa sai nähdä tosin....

TUO NETTILINKKI,oli ihan näppärä... ei tarvinnut kuin tuon koodi numeron ja asia oli sillä selvä...puhelimen sai alle viidessä minuutissa auki.

Mainos
_
__

_
Junior Member
_
8. maaliskuuta 2007 @ 14:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
mutta hei onko mitää sivua missä voin avata lukitun imei koodin :)

| Intel 6750 | Asus P5KC | Msi Geforce 8800 GTS 320MB | 4GB G.skill DDR2-800 | Samsung 200Gb | Antec Sonata III |

Sivu:12>
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > suojakoodin avaus...?!?!?!

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy