Uusi hiirimatto
|
|
veestyle
Suspended due to non-functional email address
|
20. tammikuuta 2007 @ 06:56 |
Linkki tähän viestiin
|
2Gt DDR2,Asus P5B Deluxe,Intel E6400,8800 GTX
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
20. tammikuuta 2007 @ 07:16 |
Linkki tähän viestiin
|
a mon avis
|
Primmee
Member
|
20. tammikuuta 2007 @ 07:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Noh se on ihan millaista itse haluaa. Itse ostin tuon qpadin joulun aikoihin. Täytyy sanoa että aivan loistava matto. Kokemuksia ei muista pelihiirimatoista ole, mutta tätä voin suositella. Jos on mielestäsi sopivan kokoinen ja haluat kova pintaisen maton, tämä on erittäin hyvä valinta.
|
Senior Member
|
20. tammikuuta 2007 @ 09:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Jos kangasmatot kiinnostaa, niin Ulti-Matin Breathe-sarja on ihan asiallinen.
"Rousku" : Asus M4A785TD-V Evo//Phenom II X4 945@stock//6Gb DDR3//Gigabyte GTX460 1GB//80+500Gb//Sonata II + Silverstone 500W
|
veestyle
|
20. tammikuuta 2007 @ 09:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Matto sais olla semmonen kovapintainen.
Itse olen koittanut kaverilla tuota S&S steel hiirimattoa ja se oli mielestäni hyvä..mutta täytyy vielä katella jos ilmenee jotain parempia :D
|
Member
2 tuotearviota
|
20. tammikuuta 2007 @ 10:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Paras matto, mihin olen tähän mennessä törmännyt, on ehdottomasti Ulti-matin Silver Edition. Teflon-pinnoite on erittäin helppo pitää puhtaana ja se kestää hyväkuntoisena pitkään. Tarkkuus ja kontrolli ovat tämän maton kanssa aivan omaa luokkaansa. Kokonsa ansiosta matto riittää hitaampaakin sensitivityä käyttäville ja hillityn ulkonäkönsä puolesta kelpaa vaikka työpaikallekin.
Pinta eroaa tuosta mustasta Ulti-matista vain hieman. Tämä hopeinen ei ole aivan yhtä liukas, vaikka todella liukas onkin, eikä pinta tunnu likaantuvan läheskään yhtä helposti. Kuluminenkin tuntuisi olevan hitaampaa, vaikka musta Original:kin on erittäin pitkäikäinen matto. Mutta jos musta väri miellyttää enemmän, ei Originalikaan ole hassumpi vaihtoehto - itselläni on molemmat :)
Samaan pakettiin kannattaa hankkia Ulti-matin Add'n Slide -liukupalat, joiden kanssa liukkaus nousee aivan uudelle asteelle.
Edit:typo
#afterdawn.com @quakenet
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2007 @ 10:13
|
Bantze
Newbie
1 tuotearvio
|
20. tammikuuta 2007 @ 11:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Täältä ääni myös teflon Ulti-matille. Todella hyvin toiminut, sopivan kokoinen ja tyylikäs. Itsellä käytössä Logitechin MX -hiiri eikä ongelmia ole ollut. Silverissä on se hyvä puoli, että siitä näkee mustaa paremmin milloin on tarvettä pyyhkiä pölyt pois. Käsittääkseni on myös suomalaista tekoa joten sen puolestakin laatua pitäisi olla.
|
Zapuska
Member
|
20. tammikuuta 2007 @ 11:30 |
Linkki tähän viestiin
|
itte voitin Qpad CT Insignia Cadre version ja ei ole valittamista. hiiri ei kertaakaan ole mennyt yli, vanhassa matossa meni.
Ei ole olemassa parasta hiirimattoa.
Se on siinä mistä itte tykkää :)
|
veestyle
|
21. tammikuuta 2007 @ 10:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo.. tilasin nyt tuolt verkkokaupasta tuon QPad XT-R hiirimaton.
Saa nähdä kuinka hyvä se on G5 hiiren kanssa.
|
Mainos
|
  |
|
thtorsten
Senior Member
1 tuotearvio
|
21. tammikuuta 2007 @ 10:56 |
Linkki tähän viestiin