User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 16:56
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > polttava dvd-asema ei toimi
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Polttava DVD-asema ei toimi
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Ankkainen
Newbie
_
20. tammikuuta 2007 @ 12:25 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hmm...mikähän mulla mättää kun polttava cd-asema ei toiminut, ostin sitten polttavan dvd-aseman, mutta kun ei sekään toimi. Poltto pysähtyy n.8% kohdalle molemmissa tapuaksissa. Ilmoittaa vaan, että polttoprosessi epäonnistui. Käytän poltto-ohjelmana Neroa, mutta vika ei ole siinä, olen sen laittanut uudestaankin koneelle ja olen myös kokeillut Windowsin kautta poltella, mutta sama homma toistuu. Ajurit on päivitetty. Kun se lähtee polttoa suorittamaan, mutta jättää sen kesken..mikähän mahtanee olla....???

Isot kiitokset avusta :)
Staff Member

1 tuotearvio
_
20. tammikuuta 2007 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Katsoppa onko valmistajalta tullut uusi firmware asemallesi.
AfterDawn Addict
_
20. tammikuuta 2007 @ 14:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oliskohan noissa sun levyissä jotain häikkää,mitä levyjä /levymerkkiä olet käyttänyt noissa pieleen menneissä polttohommissa.
Mikä polttava DVD/RW asema koneessa on.

Ankkainen
Newbie
_
20. tammikuuta 2007 @ 14:37 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo, olen uusimman firmwarepäivityksen laittanut, mutta ongelma ei sillä selviä.

Levyissä ei ole vikaa, enenkin ovat toimineet, ja paria uutta levyäkin olen kokeillut. Merkit ovat olleet Sonya, Verbatimia, Fujifilmia...

Molemmat polttavat asemat ovat Liteonit. Cd-asema on siis ollut mulla käytössä 3,5v (ja toiminut hyvin) ja dvd asema on uusi.
Ankkainen
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 09:57 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nii, osaaks kukaa auttaa mua? :)
AfterDawn Addict
_
21. tammikuuta 2007 @ 12:07 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lukeeko asemat mitään valmista CD tai DVD levyä.
Onko asemien jumpperit oikein toinen master toinen slave
Nero SmartPanel aseman testausohjelma, koita mitä näyttää.
Ankkainen
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 12:55 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Asema avaa ja lukee levyt normaalisti, vika ei ole kuin polttamisessa. Jumpperit ovat oikein. En oikein tiedä mitä SmartPanelin pitäisi näyttää? Tai mitä ei? Ei ainakaan mitään virheitä tms ilmoittele.
AfterDawn Addict
_
21. tammikuuta 2007 @ 13:44 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Koita,poista Nero kokonaan ja asenna uudelleen.
Ankkainen
Newbie
_
21. tammikuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Olen senkin jo tehnyt :) siis poistanut Neron ja laittanut uusiksi :)

Ja homma mättää vieläkin... :D
AfterDawn Addict
_
21. tammikuuta 2007 @ 17:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pistähän tämä kysymys tonne toiselle palstalle,sieltä varmaankin löytyy apuja.
Keskustelualueet -> Digitaalinen Video -> DVD-R Keskustelu.
Mainos
_
__

_
Zomeome
Member
_
21. tammikuuta 2007 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mites onko dma tilassa?
Oma tietokone ->ominaisuudet-> laitteisto -> laitehallinta-> IDE ATA- tai ATAPI-ohjaimet-> sitten onko ensisijaisessa vai toissijaisessa (primary/secondary) kiinni ja sieltä ominaisuudet-> lisäasetukset ja nykyinen siirtotila. Katso ettei ole PIO.

Ja eihän kovot ja polttava ole saman ide-piuhan päässä.

(Tässä nyt oletin että on kyse IDE-kamasta)

Raahattava: HP G7061EO + 500Gb
Pöydällä: i7 920, Asus P6T SE, HD4890, 6Gb DDR3, 1Tb, Sonata III + 500Gb
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > polttava dvd-asema ei toimi

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy