Image leffat näkyviin..
|
|
tntuof
Newbie
|
11. elokuuta 2003 @ 12:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Tämä saattaa olla tyhmä kysymys, mutta onpahan ainakin oikealla osastolla.
Eli miten saa .bin mudossa (eli imageina?) olevat leffat katottua ilman polttamista levylle? Eihän siinä kait ole mitään järkeä polttaa kaikki leffat levylle kun ei edes ensin nää minkä laatusia ne on.. Esim. ShareReactorissa on nykyään melkein kaikki uudemmat laitettu tuolla lailla. Esim. http://.sha***/release.php?id On muuten kivasti nopeempi toi ShareReactor nykyään.. Mä käyttelin Avenetin proxyä kunnes niitä alko kismittään mun pöllimä 1mbps kaista :P Kun tää prkl Auria on ihan sieltä ja syvältä!! ..kele
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 11. elokuuta 2003 @ 14:29
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
11. elokuuta 2003 @ 12:49 |
Linkki tähän viestiin
|
|
tntuof
Newbie
|
11. elokuuta 2003 @ 13:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Eikö esim. Nerolla voi "purkaa" imagea johonkin kansioon? Olen mielestäni joskus kuullut sellaiseen kykenevästä ohjelmasta.. Nerossakin on nykyään tuo "Virtual Drive" ominaisuus..
|
Jake
Senior Member
1 tuotearvio
|
11. elokuuta 2003 @ 14:28 |
Linkki tähän viestiin
|
tntuof, suosittelisin lukemaan säännöt ja äkkiä.
Kohta 4. Ehdottomasti >>EI PIRATISMIA<< -- yksi linkki tekstityksiin, vinkki mistä saadaan laittomia kopioita elokuvista, jne ja banni on ikuinen.
Säännöt löytyy täältä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/2717
|
tntuof
Newbie
|
11. elokuuta 2003 @ 18:24 |
Linkki tähän viestiin
|
Whatever......sananvapaus ja jne...... ja whatever......
Se oli vaan välttämättömyys että joku ymmärsi mun kysymyksen. Saa poistaa jos katsoo et mulla olis ollut muitakin vaihtoehtoja..
|
arves
Member
|
12. elokuuta 2003 @ 06:19 |
Linkki tähän viestiin
|
Olisiko ohjetta sellaiseen, että kun nuo bin-tiedostoiset leffat sitten näkyvät tuolla em. ohjelmalla MediaPalyerillä, niin kuva on kuitenkin sellainen pienehkö neliö keskellä näyttöä - ei siis laajene koko ruudun kokoiseksi.
Jotta onko jokin asetus pielessä, vai pitäisikö joku codekki tms "hilavitkutin" löytää vielä, jotta kuva näkyisi kuiten avit ja mpg:t - koko ruudun täydeltä?
|
banni
Suspended due to non-functional email address
|
12. elokuuta 2003 @ 06:38 |
Linkki tähän viestiin
|
\
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 12. elokuuta 2003 @ 07:04
|
nyam
Member
|
12. elokuuta 2003 @ 06:55 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Senior Member
7 tuotearviota
|
12. elokuuta 2003 @ 16:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Jostakin olen joskus kuullut että BSPlayer osaisi tietynlaisia bin tiedostojakin soittaa. En ole tosin itse kokeillut, joten en tiedä...
|
zilli
Member
|
12. elokuuta 2003 @ 17:58 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse käytän CloneCd:n muakan tulluta virtualdrivea.. kätevästi omassa tietokoneessa klikkaa oikealla napilla sitä virtuaaliasemaa ja hakee sinne sen imagen.. seuraavaksi käynnistää siellä olevan avi:n tms normaalisti tai jos sisällä on svcd tai vcd niin jollain normaalilla dvd softalla avaa sen niinkun idvd:nkin.. toiminut tähän mennessä vallan mainiosti..
|
raw
Member
|
12. elokuuta 2003 @ 18:57 |
Linkki tähän viestiin
|
paras on svcd katteluun elecardin decoder ja siihen lisäks logoremover.
|
raw
Member
|
12. elokuuta 2003 @ 18:58 |
Linkki tähän viestiin
|
korjaan. elecard on paras siihen että voi kattoo svcd millä tahansa playerillä
|
tntuof
Newbie
|
12. elokuuta 2003 @ 19:27 |
Linkki tähän viestiin
|
CloneCd:n Virtual Drive aiheutti ainakin mulla (Win Xp, dvd-asema, cdrw-asema) sen et EAC (Exact Audio Copy) ei enää löytänyt muutakun sen Virtual Driven.. En oo kokeillut onko uusimman Neron Virtual Drivessa sama asia..
Pidättekö tätä toimintaa kätevänä? Et joutuu käyttään jotain Virtual Drivee?? Ei jymmärrä mitä järkee..
|
Mainos
|
|
|
zipzap
Senior Member
6 tuotearviota
|
12. elokuuta 2003 @ 19:42 |
Linkki tähän viestiin
|
2f2f leffan (2cd .nox) kanssa ihmisillä oli ongelmia.ei toimi nero, isobuster, winiso cdmate etc. No homma hoituu Fireburnerilla
jos jollakulla on vielä ongelmia.Tiedoksi vaan.
|