User Käyttäjä Salasana  

sunnuntai 10.8.2025 / 07:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > neron päivittäminen
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Neron päivittäminen
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Member

2 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2007 @ 16:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuli tässä Fujitsu-Siemenssin mukana Nero Express 6 ja olisi sellainen kysymys, että kai se ihan sallittua on päivittää tämä tuohon versioon 7?
Olen kuullut että se on ihan erillainen ja muutenki parempi.

Kiitos vastauksista
Arnolds2
Member
_
20. tammikuuta 2007 @ 17:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos sulla on tuotteen rekisteröintikoodi numerot niin ei muuta kuin päivitystä kehiin.
Member

2 tuotearviota
_
20. tammikuuta 2007 @ 17:38 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
No sitä ei oikeastaa lue missään erillisenä mutta kun sen asenta tosta cdltä niin se tulee ittestää se cdkey jostain vaa ...On tää siis ihan aito kumminki...Eli päivitän vaa?
Tepsu9
Senior Member
_
21. tammikuuta 2007 @ 09:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Nero 7:sta seriali löytyy haarasta: HKEY_LOCAL_MACINE>Ahead>Istallation>Info
Mahdollisesti ver.6 seriaali on samassa haarassa.

AfterDawn Addict

20 tuotearviota
_
21. tammikuuta 2007 @ 09:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kannattaa sitten ottaa huomioon että Nero Express ja Nero (Burning Rom) ovat kaksi eri ohjelmaa.
Staff Member

32 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 05:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos et itse ole ostanut erikseen tuota Neroa vaan se on tullut aseman mukana niin tuo päivitys ei onnistu ilmaiseksi (tai en ainakaan itse ole nähnyt kun noita bundle/OEM Neroja asemien mukana).

http://www.nero.com//eng/Upgrade_InfoPage.php
tuolta voi tarkistaa mitä päivitys kustantaa.
Member

2 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 10:24 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Okei...Kiitti teille

Kirjoitin tonne osoitteeseen
http://www.nero.com//eng/Upgrade_InfoPage.php tuon serial numeroni niin siihen tuli että se maksaisi 47,99? eli ei se ilmanen ainakaan ole niin luulen että en voi sitten päivittää sitä tollla avaimellani...

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 22. tammikuuta 2007 @ 10:31

weirdfell
Suspended due to non-functional email address
_
22. tammikuuta 2007 @ 21:13 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ei kannata hirveästi odottaa mitään ihmeellistä tuosta Nero versiosta ,on meinaan jengillä ollu ongelmia ihan tarpeeksi,,

Roger That tai ainakin 10-4

Mainos
_
__

_
Member

2 tuotearviota
_
23. tammikuuta 2007 @ 10:31 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Aijaa...Joo oon itekki kuullu vähän hyviä ja huonoja uutisia siitä ja jotkut on jopa sanonu että toi 6 on paljon parempikin.
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > ajuri- ja softaongelmat > neron päivittäminen

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy