ATi Radeon 9550 Ongelma.
|
|
MaMaDoG
Member
6 tuotearviota
|
20. tammikuuta 2007 @ 17:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkäs kellottelin hieman tuota korttia, että tuleeko tehokkaampi pelikäytössä ja kyllähän siitä tulikin vaikka vähäsen nostelin, kun on vakio jäähy. Mutta itse ongelmaan: Kun nostin hieman kelloja, menin pelaamaan css:ää ja menin serverille. Fps oli hieman isompi, mutta pingin kanssa oli ongelmia, kun liikkui pingi huiteli n.150 paikkeilla, kun ammuskeli oli pingi yli 200 ja sitten kun ei liikkunut niin pingi tippui normaaliksi. Eikä latency ollut kuin sen normaalin 60-70, mutta net_graph näytti esim. liikkeessä n.150. Ajattelin ratkaisevani ongelman lataamalla uusimman päivityksen näyttikseen, mutta ei toiminut. Olen kokeillut myös eri servereillä ja samanlaista on ollu paitsi suomiservereillä oli tietysti pingi hieman alhaisempi. Netin kanssa ei pitäisi olla ongelmia, vaikka toissa päivänä oli netti pimeenä ja eilen toimi jotenkuten ja tänään aivan normaalisti esim. latasi normaalia vauhtia ja sivut latautu normaalisti. Eikä auttanut vaikka laitoin kellot defaultiksi ja katsoin vielä Everestillä, että on vakio päällä mutta silti. Kokeilen varmaankin tänään vielä toisella koneella, että johtuuko tuo netistä vai mistä. Kun asentin tuon ATitool ohjelman, en käyttänyt mitään softamodattuja ajureita, vai olisiko pitänyt? Toivottavasti tajuutte mitä ajan takaa :D
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/213200 <-- Tuossa samanlainen ongelma O.o
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 20. tammikuuta 2007 @ 17:45
|
Staff Member
1 tuotearvio
|
21. tammikuuta 2007 @ 05:10 |
Linkki tähän viestiin
|
Verkkokortin ajurit voisi kokeilla päivittää näin aluksi.
|
MaMaDoG
Member
6 tuotearviota
|
21. tammikuuta 2007 @ 07:40 |
Linkki tähän viestiin
|
Mitenköhän ne päivitetään, kun se on integroitu emolevyssä ja olen päivittänyt emon biossit.. Mutta voisiko auttaa kunnon jäähy tuohon ongelmaan kun minullahan on tuo Palit:in kortti missä on passiivi eli tommoinen pien metallin pala mikä tuskin mitään auttaa..
[url=http://www.datatronic.fi/product_details.php?p=25145&c=482&main=KOMPONENTIT][/url]
[url=http://www.datatronic.fi/product_details.php?p=21128&c=482&main=KOMPONENTIT][/url]
Tuommoisia olen katellut tuosta lähi putiikista ja kumpi ois parempi? Niin ja kumpi on oikeassa Everest vai Cpu-Z nimittäin löytyy Semproni ja Everest näyttää koodinimeks Venice ja Cpu-z Palermo O.o
E7500@3.5ghz 1.260v | Akasa AK-CCE-7104EP | Asus P5Q-SE2 | Buffalo DDR2 800Mhz 4gb | Club3D Radeon HD5770 | Corsair 430w | Nexus Clodius | 900GB | LG Flatron W2442PA | Win 7|
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 21. tammikuuta 2007 @ 07:41
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2007 @ 06:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Emolevyn kotisivuilta löytyy tuo verkkokortin ajuri. Vika tuskin on kumminkaan siinä. Oletko ping:illä koittanut tuota pingiä katsella noihin pelipalvelimiin?
|
Samulivaa
Junior Member
|
23. tammikuuta 2007 @ 12:27 |
Linkki tähän viestiin
|
minulla hieman samantapainen ongelma tosin vika on fps:ssä eli minulla on nVidia GeForce n6200 128mb ja nostin hieman kelloja(max 50 Mhz) ja toimi todella hyvin mutta ny vähän ajan kuluttua fps on vain jotain 20 tai alle ja pelissä (css) eivät esim askelten äänet kuulu ja kävelee sellaisella pienellä viiveelle esim. hyppy tulee selvästi viiveellä
takuuta oisi vehkeessä vielä jäljellä mutta huomaako että sitä olisi kellotettu jolloin ei luultavasti saa takuuseen uuttaa ??
|
sayit
Newbie
|
29. tammikuuta 2007 @ 19:54 |
Linkki tähän viestiin
|
sama ongelma itsellänikin ja ongelman ratkaisu olisi enemmän kuin toivottavaa. tällaisen kuvan sain ohjeeksi ottaa muttei ircistä sen enempää osattukkaan neuvoa. päivitin myös ajorurit ja poistin kellotukset mutta ei auttanut. Ja tämä ongelma tuli tammikuun aikana ilmeisesti jonkin css updaten mukana.
:P
|
sayit
Newbie
|
29. tammikuuta 2007 @ 20:02 |
Linkki tähän viestiin
|
anteeksi kirjoitusvirheet silmät iha kieros tähän aikaan :< lisään viellä sen verran että minulla pingi on normaali cs 1.6:ses että tuskin netistä on kiinni toi pingin heilahtelu. ja TAB:a eli scoreboardin esille ottamisen aikana sekä ostovalikon aikana pingi nousee tuonne 120-150.
|
MaMaDoG
Member
6 tuotearviota
|
31. tammikuuta 2007 @ 15:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti sayit: lisään viellä sen verran että minulla pingi on normaali cs 1.6:ses että tuskin netistä on kiinni toi pingin heilahtelu. ja TAB:a eli scoreboardin esille ottamisen aikana sekä ostovalikon aikana pingi nousee tuonne 120-150.
Joo eli sama onkelma on minulla, sourcessa ja silloin ku tuli se päivitys, niin silloinkin toimi normaalisti eli netistä ei johdu. Kokeilin DoD:S:essa ja aivan sama homma, mutta nyt jos käveli niin pingi normi, mutta jos esim. tuli joku vastaa ja kävi ampumaan niin kävi lagaan mukavasti. :'''''( Toivottavasti joku saa ratkottua ongelman. Noh, kuitenkin ostan tuossa kohta uutta näyttistä joka tapauksessa ja prossua.....
E7500@3.5ghz 1.260v | Akasa AK-CCE-7104EP | Asus P5Q-SE2 | Buffalo DDR2 800Mhz 4gb | Club3D Radeon HD5770 | Corsair 430w | Nexus Clodius | 900GB | LG Flatron W2442PA | Win 7|
|
sayit
Newbie
|
31. tammikuuta 2007 @ 18:56 |
Linkki tähän viestiin
|
RATKAISU: -low sourcen launch optionssiin autto mulla.
|
sayit
Newbie
|
31. tammikuuta 2007 @ 19:00 |
Linkki tähän viestiin
|
eli steamist my games -> cs:source -> hiire oikeet click -> properties -> general välilehti -> set launch options sinne -low .
|
MaMaDoG
Member
6 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2007 @ 09:47 |
Linkki tähän viestiin
|
KIITOS KOVASTI SAYIT!!! Nyt toimii! Mitä tuo muuten sinällään tekee? :o
|
Mainos
|
  |
|
sayit
Newbie
|
1. helmikuuta 2007 @ 17:24 |
Linkki tähän viestiin
|
laittaa pelin prioriteetin alhaiseksi. Käytännössä toi ei itse peliin vaikuta mitenkään. Tiedä sitten mitä ne on edellisessä päivityksessä sössineet.
|