Diablo 2 lod EU server ongelma
|
|
Zizzuz
Newbie
|
21. tammikuuta 2007 @ 18:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Mjoo eli asensin tänään taas D2 ja d2 lod, ja ihmetyksekseni huomasin että tämä ei connectannut European serveriin... etsisin vastausta ja checkasin europan serverin "ip" osoitteen ja se oli europe.battle.net ( niinkun kuuluukin ), Port Forwardasin 6112 auki.
Versio on tietenkin 1.11b. Ja ongelma on vain EU serverissä, Asian ja usa servot toimii hyvin, mutta EU ei ees suostu yrittämään.
Missä vika? Kiitän jo etukäteen vastauksista :)
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
22. tammikuuta 2007 @ 11:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Ettei ole esim. Peerguardian käytössä?
|
Zizzuz
Newbie
|
22. tammikuuta 2007 @ 13:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Tuota, jos saan kysyä, mikä tämä peerguard on, en ole ennen törmännyt kyseiseen "termiin/ohjelmaan"
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
24. tammikuuta 2007 @ 14:18 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Zizzuz
Newbie
|
25. tammikuuta 2007 @ 06:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo oon koittanu kattoo ton ip ja se on oikein, ja sit tuota oon kyseisellä diablolla koulussa kokeillut ja se toimii jotenka tuskin bneti toimivuudesta kyse... saattaa olla että porti estää mutta mielestäni olen forwardannu ne oikein. samoin norttoniin oon puhkonut "reijän". mahdollisesti on ip bännit, mutta kuulemma se on erittäin pieni mahdollisuus. Tässä vastauksia odotellessa olen säätänyt koneen kanssa yhtä ja toista.
Ongelma löytyy myös MONELTA muultakin että ei ole pelkästää mun ongelma :) Mutta ei elämä kaadu jos diablo ei toimi. olis vaa kiva saada sekin toimimaan jotenka odottelen ratkaisua innolla.
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2007 @ 13:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Toimiiko nuo muut realmit?
|
Zizzuz
Newbie
|
27. tammikuuta 2007 @ 07:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo siis kaikki muut toimii aivan moitteetta. Kaveri sano et saatan oll "restricted" mutta se ei ole mahdollista koska sillo mun pitäs päästä isää ja character infossa lukis restricted jotneka epäilen että ei ole restrictauksesta kyse :/
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2007 @ 07:37 |
Linkki tähän viestiin
|
|
MannFred
Member
|
28. tammikuuta 2007 @ 08:33 |
Linkki tähän viestiin
|
ei enää mitään ;(
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 28. tammikuuta 2007 @ 08:33
|
Mainos
|
  |
|
Tamski
Newbie
|
17. helmikuuta 2007 @ 19:12 |
Linkki tähän viestiin
|
mul sama homma :( siis mul kun kokeilee tonne europeen mennä niin siin ei tuu ees sitä connect ikkunaa vaan , tai tulee mut se välähtää nopeesti siinä eikä tuu mitään vikailmoitustakaan??? missä vika auttakaa??? ^^
|