User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 13:32
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > usb kovalevyt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
USB kovalevyt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
unknown7
Member

3 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 15:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
eli kannattaako ostaa, toimiiko hyvin ja onko merkillä väliä?(lacie, buffalo ,western digital?) joku joskus sanoi että mp3 kuunnellessa kovo rupee lataileen ja näinollen musiikinkuuntelu hidasta ja pätkivää, onko tämä totta? itselläni tämä tulisi vain "varasto käyttöön" ja tiedonsiirtoon.

kiitoksia vaivannäöstä
Moderator

14 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 16:00 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on ulkonen kovalevy kotelo mihin pistin seagaten barracudan. Toimii hyvin, mutta kotelo irtisano itsensä tässä vähä
aika sitten. Kyllä ne pelittää ja tottakai, merkillä on väliä.
Ei ne sillee hidasta mitää, se on mulla ollu pyörittämässä
pelejä, kuvankäsittely ohjelmia, mp3-soitto ohjelmia ja kaiken näköstä.
Kyllä ne hyvin toimii!

Western Digital ja Lacie aineskii on laatu kamaa.

Phenom X4 955BE | HD 5770 | 4GB DDR3 || #afterdawn.com @ QuakeNet
unknown7
Member

3 tuotearviota
_
22. tammikuuta 2007 @ 16:12 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
pelejä voi pelata suoraan usb-kovon kautta? ja toimii niinku normaali kovon kauttaki? ...miten kestäviä ne yleensä on? (esim western digital my book essential edition jota siis olen harkinnut, näyttää hienolta ja nopea hakuajat yms.) että meneekö käyttökelvottomaksi jos tippuu 40cm korkuselta kovalle lattialle?
Staff Member

32 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2007 @ 15:03 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Pelejä voi pelata ja asentaa USB-levylle, suosittelen kyllä uudempia FPS pelejä pelaamaan tavalliselta IDE/SATA kiintolevyltä. Ja tuo tiputtamista kannattaa välttää. En tiedä onko noilla kuluttajille tarkoitetuilla levyillä mitään tiputtamiskorkeutta annettu missä levyn pitäisi säilyä ehjänä.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2007 @ 15:04

kalapukki
Junior Member

5 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2007 @ 15:48 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itselläni kyseinen WD ulk.kovalevy (250Gb), musiikkia olen sillä soitellut yms eikä pätki mihinkään suuntaan.Tuossa myös kätevä virransäästö ominaisuus (10min idlenä=virransäästö), jotein ei hurraa ihan koko aikaa kun kone on päällä :) Itse olen ollut tyytväinen tuohon.

Eikä noita mahdollisesti ole heittelyyn tarkoitettu =) mutta empä menisi sisäisiä kovojakaan heittelmään...

E: typo :)

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 24. tammikuuta 2007 @ 15:50

Mainos
_
__

_
Senior Member

5 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2007 @ 16:01 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Itsellä varasto käytössä Lacie p3 500gt, näitä Porsche malleja.
Pahaa sanottavaa ei ole muutakuin että siinä on tuuletin jossa on enemmän ääntä kuin 20db joka on koneeni isoin ääni.
Mutta koska varasto levynä niin sekään ei haittaa kun on napista päällä vain tarvittaessa.
hintakin on parhaasta päästä.LaCie P3 F.A. Porsche 500 Gt USB2
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > usb kovalevyt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy