User Käyttäjä Salasana  

tiistai 30.9.2025 / 13:42
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavillion zv5329ea kannettavan lämmöt?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
HP Pavillion zv5329EA kannettavan lämmöt?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
DFC1984
Member
_
22. tammikuuta 2007 @ 15:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mulla on jo pari vuotta vanha HP Pavillion zv5329EA kannettava, ja siinä on nyt viime aikoina ollut jonkun verran ongelmia lämpöjen kanssa. Kone on normaalissa netti ja leffankatsomis käytössä. Päällä se on 1:sta useampaan tuntiin/vrk. Kun nämä ongelmat alkoivat, latasin koneelle Core Temp -nimisen softan, joka näyttää koneen lämpötilan. Softa näyttää tunnin netissä olon jälkeen lämpöjen olevan 45-52 asteen välillä, tuulettimet pyörivät ihan normaalisti. Mutta välillä tunnin jälkeen tai hieman aikaisemmin, ihan yhtä äkkiä jostain kumman syystä ensin tuulettimet sammuvat (eli tuulettimien hurina loppuu) mutta sitten ne menevät uudestaan päälle ja huutavat kuin syötävät. Katson lämpöjä ja ne ovat 58-62 asteessa. Kone ei vielä sammu, mutta olen nyt sammuttanut sen kun olen kuullut tuulettimien äänestä tai oftasta että lämmöt ovat korkealla. Kysymys kuuluukin:

Mikä voi aiheuttaa tälläisen lämpötilaheilahtelun? alusta, jossa pidän konetta?
Newbie
_
22. tammikuuta 2007 @ 17:39 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Ainakin minun Hp pavilion zv6000 on ilmanotto koneen pohjassa ja poisto sivulla. Eli sylissä tai sängyllä pidettäessä kone saattaa vinkua kun ei saa ilmaa tai puhallettua ulos. Ja myös cool and quiet toiminto vaikuttaa omassa koneessani tuuletinmeluun. Sekä se vaikuttaa kannettavan tuuletukseen tietysti pidätkö konetta virtalähteessä kiinni kokoajan vaiko akulla.

Että jos nämä koneet ovat samantyylisiä syy voi löytyä ehkäpä noista.
afterdawn.com > keskustelu > pc-rauta > pc:n rautaan liittyvä keskustelu > hp pavillion zv5329ea kannettavan lämmöt?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy