User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 11:15
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > asennus-ongelma jälleen...
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Asennus-ongelma jälleen...
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
weirdfell
Suspended due to non-functional email address
_
23. tammikuuta 2007 @ 19:27 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Mikä mahtaa vaivata kun tuollainen herja ilmestyy kun asennan jotakin koneelleni? Asennus tyssää tuohon kuvan osoittamaan ilmoitukseen.(alempana rekisterin ilmoitus yrittäessäni avata kyseistä) En ole muokannut tietoisesti rekisteriä,ja kysymys kuuluukin kuinka saan tämän korjattua ettei enää ilmoittele ja estä asennuksia. Win Xp home,SP2,päivitykset ok.Jelppikääs gurut hiukan..Ps.Koneeseen ei ole muita käyttäjiä kuin minä eli olen siis pomo ja oikeudet pitäs riittää.. :)

Roger That tai ainakin 10-4

AfterDawn Addict

2 tuotearviota
_
23. tammikuuta 2007 @ 19:47 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Epäilen että tuo on jokin kaverisi koneelle asentama vitsi tai sitten jonkin lystikkään örkin aikaansaama harmi. Pitäisi löytää missä se on ja poistaa, tai löytää kaverisi joka sen on asentanut ja panna poistamaan.

Staff Member

32 tuotearviota
_
24. tammikuuta 2007 @ 20:21 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Oletko kokeillut regedit:illä käydä katsomassa tuon haaran (...currentversion\run) sisältöä?
weirdfell
Suspended due to non-functional email address
_
30. tammikuuta 2007 @ 01:19 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Kyllä olen ja kohdassa run klik ilmoittaa ettei voi avata avainta run virhe avaimen avaamisessa... mmmmm ? Mihis se meni oikee mun wintoosasta,,?

Roger That tai ainakin 10-4

Mainos
_
__

_
Staff Member

32 tuotearviota
_
31. tammikuuta 2007 @ 18:35 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jos tuon Run kansion päällä painaa oikeaa hiirennappia ja valitsee Permissions.../Oikeudet(?)...
niin onko omalla käyttäjätilillä oikeudet tuohon kansioon?
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > asennus-ongelma jälleen...

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy