User Käyttäjä Salasana  

torstai 9.1.2025 / 04:09
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > need for speed 2 100%?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Need For Speed 2 100%?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Enoxol
Member
_
24. tammikuuta 2007 @ 14:29 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Voisiko joku ystävällisesti valaista vähän mua ja kertoa, että miten ihmeessä saan tän NFSU2:sen vedettyä 100% läpi? Siitä saa uuden auton kun sen tekee ja tahtoo kovasti uuden auton... :P

Oon vetäny carrieerin läpi, tuunannu 3 autoa 10 tähden arvosiksi, löytäny kaikki kaupat, päässy kaikkiin lehtiin ja dvd:hin, sekä ajanu kaikki kisat "world map" kisoista. Siltikin oon saanu vaan 98% läpi...

Miten tästä eteenpäin voisi jatkaa?

terveisin: pakkomielinen... :D
ananias92
Junior Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 22:14 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eti salaisia kisoja. Itelläkin silloin 2 vuotta sitten tuotti tuo onkelmaa mutta vain ahkerastit etsit niin löytyy :)
Enoxol
Member
_
4. helmikuuta 2007 @ 18:15 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Jahaa... mä kun luulin että ne aukee heti ku "pääsee pelin läpi"... kaipa se sit täytyy vaan jaksaa ajan kanssa alkaa tahkoa...
afterdawn.com > keskustelu > pelit ja pelikonsolit > xbox > need for speed 2 100%?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy