dc++ tökkii pahasti
|
|
Akselson
Newbie
|
13. elokuuta 2003 @ 15:20 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä neuvoksi kun DC++ tökkii. Hubeille pääsee normaalisti mutta kun jatkaisit imuttelua, kenellekään 33 mahdollisesta ei joko ole slotteja tai ei muuten vaan saa yhteyttä. Olen jo kokeillut passiivin/aktiivin, palomuuri ei ole päälle, eri hubeja ja vaikka mitä. Eilen tosin sain Lovesan/Msblast viruksen, joka on jo poistettu tässäkö vika?
|
Tunaaja
Newbie
|
16. elokuuta 2003 @ 16:11 |
Linkki tähän viestiin
|
Aivan sama ongelma täälläkin.
Lisäksi huomasin että usein tulee starting download ja samantien no slots eli ihan kuin se alkaisi lataan ,mutta katkaisisi samantien ja seuraavalla käyttäjällä sama juttu etc.etc.
Apuva!
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 16. elokuuta 2003 @ 16:16
|
Senior Member
|
16. elokuuta 2003 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse en käytä dc++:saa kun se bugittaa ainakin mulla jatkuvasti imutusten kanssa, suosittelen koittamaan uusinta NMDC:tä, sekun alkaa pikkuhiljaa olla jo toiminnallisesti lähellä dc++:aa..
|
Tunaaja
Newbie
|
16. elokuuta 2003 @ 23:02 |
Linkki tähän viestiin
|
Voisko saada linkin NMDC:hen kun en ainakaan ihan äkkiä löytänyt sitä googlella?
|
Moderator
|
16. elokuuta 2003 @ 23:26 |
Linkki tähän viestiin
|
koitin kans kattoo googlella ja törmäsin tähän saittiin: http://www.neo-modus.com/ ja sieltä download
..en me sanoo varmasti onko oikee paikka
|
ISOjorma
Suspended due to non-functional email address
|
19. elokuuta 2003 @ 18:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikähän dc++ versio teillä on käytössä dc++ 0.261 itselläni ei vastaavia ongelmia, ellen sitten tee sitä virhettä, että päätän viettää elokuva illan juuri tänään ja laitan aamulla 1 tiedoston lataamaan ja odotan elokuva iltaa. Ennakoikaa hyvät ihmiset ja laittakaa 10 elokuvaa jonoon tulemaan ja sitämukaa, kun ne tulevat keksikää uusia. Pitäkää siellä latausjonossa vähintään 10 elokuvaa/softaa, ja antakaa kaistanne soida tuutin täydeltä. Älkääkä tuijottako sitä yhtä latausta, jos joku juttu on in juuri tällä hetkellä eihän sitä sieltä hetkessä saa kun sen kaikki haluaa, juuri sillä hetkellä.
|
Tunaaja
Newbie
|
19. elokuuta 2003 @ 18:48 |
Linkki tähän viestiin
|
No ei ole siitä kyse.
Noi elokuvat on ollut pari viikkoo latauksessa ja search for alternates löytää 52 käyttäjää eikä vaan
lähde lataan.
Dc:täkään en ole sammuttanut viikkoon ja versio on 0.261
Eri hubeja olen kokeillut ja active/passive yms..yms..
Aikaisemmin ei ole ollut tollasia ongelmia.
|
blackmoon
Junior Member
|
19. elokuuta 2003 @ 18:53 |
Linkki tähän viestiin
|
kokeilkaas jotain vähän vanhempaa dc++ versioo, itellä 0.232 ja toiminut moitteetta, nytkin kone päällä kolmatta viikkoa ja tavaraa tullut n.30gigaa. niin ja jos zone alarmin kans yrittää, kohtaa pommin varmasti ongelmia!
ja ihan fakta on et jotain uutta leffaa saatat jonottaa vuorokausi tolkulla, mut jonoon vain mahdollisimman monelta userilta ni johan pelittää.
|
Paavali
Member
|
21. elokuuta 2003 @ 21:00 |
Linkki tähän viestiin
|
koittakaa sellaista ohjelmaa ku oDC. paranneltu versio dc++:sta. koskaan ollu mitään ongelmaa.
http://gempond.com/odc/
|
Moderator
|
21. elokuuta 2003 @ 21:35 |
Linkki tähän viestiin
|
Välillä kun DC++ kaatuu oikein mukavasti esim. virtakytkintä painettaessa, download queuessa olevat filut "sekoavat" ja näin ollen jatkaminen saattaa olla mahdotonta. Välillä vika saattaa pamahtaa myös download queueen, tähän auttaa File --> Import Download Queue.
Ja mitäköhän blackmoon meinaa ongelmilla Zone Alarmin kanssa? Itselläni Zone Alarm Pro ja ongelmia ilmennyt tippaakaan kun on määritellyt ohjelmalle täydet valtuudet ZA:sta.
|
Moderator
1 tuotearvio
|
21. elokuuta 2003 @ 23:19 |
Linkki tähän viestiin
|
No zonen ilmaisversio on mullakin tuhonnut filujen loppuja, 99 % ladattu eikä säätämälläkään ala lataamaan uudestaan
|
Senior Member
47 tuotearviota
|
22. elokuuta 2003 @ 04:51 |
Linkki tähän viestiin
|
Mulla ollu joskus ongelmia, kun Windows on sammutettu/sammunut väkivalloin. Uudelleen käynnistettäessä levyn tarkistus valittaa, että latauksessa olleen tiedoston koko ei kelpaa ja korjaa jotain. Sen jälkeen ei toivoakaan latauksen jatkamisesta, vaikka tiedostoja löytyisi kuinka paljon DC++:sta. Yleensä tulee vaan teksti connecting ja lataus ei ala, vaikka slotteja riittäisi tai odottaisi maailman tappiin.
|
ISOjorma
Suspended due to non-functional email address
|
23. elokuuta 2003 @ 07:17 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo kyllähän toi dc++ 0.261 on buginen, itsellä ongelmia kun se hakkaa muistin täyteen ***kaa. Kone rupeaa sitten nykimään aikas reippaasti kun muisti 0/512. Ongelman ratkaisuun on olemassa Pajulan RAMBOOSTER, joka vapauttaa muistia automaattisesti, 100 megan kohdalla 150 megaa. Mutta kai toi ohjelman vaihto ois paras. En tiedä mitä ois käyttää tätä, jos ois joku giganen mopo, jossa 128 muistia;). Tuskin toimis ollenkaan. Ootte kai kokeillut DOWNLOAD TO... vapaisiin slotti paikkoihin, toi automaatti search bugittaa kanssa välillä, tosin jos sen filun koko on muuttuunut ei kait auta ?. Itse olen vielä suht. tyytyväinen käyttäjä, koska tavaraa tulee tuutin täydeltä, eikä ainakaan yhdessä yössä kone tilttaa, kunhan käyttää ramboosteria, leffaakin voi samalla kattoa nykimättä :). Mutta Kertokaa jos löydätte bugittomampia, vähemmän resoja syöviä vedoksia (mutta vasta 50 gigan jälkeen tietää) ;), itsellä ei ole kokemusta (50G) kuin k++ ja dc++, tosin k++ olen jo uninstalloinut, vaikka se olikin lähes bugiton, ongelmana olivat bugiset käyttäjät.
|
Mainos
|
|
|
peraWare
Member
|
23. elokuuta 2003 @ 09:55 |
Linkki tähän viestiin
|
Mikä sun ip on? Jos se on joku seuraavista niin sulla on ei julkinen ip ja se tahtoo sanoa ettet saa yhteyttä muihin kuin aktiivisiin käyttäjiin
10.0.0.0 - 10.255.255.255
172.16.0.0 - 172.31.255.255
192.168.0.0 - 192.168.255.255
Myös isp:si voi olla sulkenut tiettyjä portteja. Kannattaa kokeilla esimerkiksi porttia 113, joka pitäisi olla aina auki.
kannattaa käyttää sitä search for alternatesii niin voi löytää sellaisen käyttäjän jolta voi imuttaa.
Mulla itselläni on käytössä 0.261 ja hyvin toimii. Nytkin päällä jo 4 päivää. Koneeni on 850 amd ja muistia 456 MB. Minulla pyörii myös muita softia päällä, kuten opera. Katson myös samaanaikaan leffat eikä mitään tökkimisiä/ongelmia ole.
Jos haluatte kokeilla muita dc:ta niin tässä vähän linkkejä:
http://www.koala.pl/Index2.php?page=KoalaDC&lang=en http://dcgui.berlios.de/files/dcgui/snapshot/WIN32/ http://sourceforge.net/projects/dcdelphi/
|