ps2 halvin hinta?!?!?!?
|
|
Junior Member
|
25. tammikuuta 2007 @ 14:14 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä kysyisin vaan, että mistäköhän päin saisi halvimman PS2? Pitäis olla ihan oikea kauppa eikä mikään nettikaupppa... Ja älkää sitten ***** tarjokko mitään vanhentuneita tarjouksia...
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
25. tammikuuta 2007 @ 16:35 |
Linkki tähän viestiin
|
China electronics shop.Green Field Mansion, 8 Kingston St. HK. Sieltä saa pleikkareita alle 50eurolla uutena.
|
Junior Member
|
25. tammikuuta 2007 @ 16:41 |
Linkki tähän viestiin
|
tota, enkö mä sanonut, etten mä tilaa msitään netistä?
Varsinkaan mä en lähe msitään Kiinasta tilailemaan!
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
26. tammikuuta 2007 @ 05:47 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei tarvii tilata. Pokkanaan kävelet putiikkiin HK dollarit kourassa sisälle ja osoitat kyseistä konsolia...
|
Senior Member
|
26. tammikuuta 2007 @ 16:47 |
Linkki tähän viestiin
|
lol...chatboy. Ihan meinaat että hän lähtee pleikan takia jonnekin ulkomaille, näin ollenhan pleikka maksaisi moninkertaisesti..mieti vähä
|
juggeli
Member
|
26. tammikuuta 2007 @ 17:43 |
Linkki tähän viestiin
|
No etpähän itse kertonut että mistä päin maailmaa tämä pleikkari pitäisi löytyä. Mistä sen tietää vaikka barnababa asuisi ulkomailla tai jossain.
Powered by Apple
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2007 @ 17:44
|
Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 10:47 |
Linkki tähän viestiin
|
ehkäpä oletamme ensiksi että asuu suomessa.
|
Senior Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 11:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Niinpä, sattuu olemaan suomalainen foorumi nimittäin. Voi toki olla että hän asuisi siellä kaupan lähellä mutta se on hyvin epätodennäköistä..Mitä tulee halpaan pleikkaan niin ainakin jos käytetty kelpaisi niin kyllä niitä 50 kympillä saa
|
chatboy
Member
6 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2007 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Höhhöö...tottakai ymmärsin mitä barnababa ajoi takaa mutta hänen viesti oli niin kiiressä ja huolimattomasti tuherrettu, että oli pakko vastata ihan vaikkapa provo mielessä.;)
Ps. jos joskus joku käy lomailee turistina hong kongissa niin kantsii käydä kyseisellä tiellä katselee niitä elektroneja.
|
Junior Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 16:31 |
Linkki tähän viestiin
|
En ole nyt jostain kumman syystä juuri tässä lähiaikoina lähdössä Honkonkiin, mutta samapa tuo, ehkä ensi viikolla.. Ja olen muuten ihan aito suomalainen.. Mut, voisitteko te laittaa tänne ihan oikeesti noita hintoja, eikä nyt höpötettäis vaan turhaa??
|
Senior Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
|
Junior Member
|
28. tammikuuta 2007 @ 06:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, tuota mäkin olin katsonut.. Mut tuon halvempaa ei sitten löydy?
|
olka
Suspended due to non-functional email address
|
28. tammikuuta 2007 @ 06:12 |
Linkki tähän viestiin
|
Voithan tingata hintaa sieltä? Itse maksoin viime viikolla Oulun gigantissa ko. paketista 99 egee. Oli kylläkin tarjouksessa..
|
Senior Member
|
28. tammikuuta 2007 @ 09:26 |
Linkki tähän viestiin
|
No käytettynä saisit varmasti halvemmalla jos käytetty kelpaa, huuto.net ja suomi24.fi/tori tuolta kannattaa katella
|
Junior Member
|
28. tammikuuta 2007 @ 12:09 |
Linkki tähän viestiin
|
Joo, mutta on ne pleikkarit nykyään sen verran halpoja, ettei niitä enää kannata riskillä ostaa käytettynä.
|
Member
|
30. tammikuuta 2007 @ 12:08 |
Linkki tähän viestiin
|
ostin viikko sitten gigantista 99e.. hyvin on pelannu se joku slim jonka saa myös nettiin jos haluu pelaa esim. condition zeroa.
|
tolvana
Junior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 20:27 |
Linkki tähän viestiin
|
Juu, älkää vaan hemmetissä ostako käytettyä ps2:sta. Saattaapi olla enemmän riesa kuin ilo. Uudessa tulee myös vuoden takuu, jolle saattaa tulla myös käyttöä. Sonyn koneet kun tahtovat olla melko usein maanantaikappaleita. Nuo uudet slimit nyt tuntuvat olevan luotettavampia, mutta enpä ostaisi käytettynä sellaistakaan.
129e uudesta ei ole oikeastaan liikaa, kunhan vaan ei saa sitä maanantaikappaletta... ...paitsi että x-boxeja saa jo reilusti alle satasen käytettynä ja rutosti pelejä päälle, kunhan vaan viitsii etsiä. Sitä paitsi x-boxeissa ei ole tietääkseni tunnettuja yleisiä tyyppivikoja, kuten ps2:ssa.
|
Senior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 20:31 |
Linkki tähän viestiin
|
Öö vähän wanha threadi ? Ja tulit vaan mainostaa xboxia, no kun ei kiinnosta joku xbox, ps2:lle on vähän eri pelit ko ps2:lle että silleen..ja tosiaan turha nostella wanhoja threadeja
|
tolvana
Junior Member
|
24. maaliskuuta 2007 @ 20:49 |
Linkki tähän viestiin
|
En minä mitään microsoftia halua mainostaa, herranjumala! Mutta täytyyhän porukkaa varoittaa siitä ettei se sonykään ole muuta kuin viheliäinen lurjusfirma. Oli sitten vanha threadi tai ei. Sitäpaitsi tämäkin oli vasta tammikuulta, eli ei kovin vanha mielestäni.
Ps2:sen kiihkeänä käyttäjänä tunnen velvollisuudekseni kertoa myös totuuden, jottei kukaan tuntisi itseään huijatuksi. Pelit ovat melko hyviä pleikkarilla (ace combat-sarja erityisesti), mutta maailmaa on muuallakin, eikös?
Siis aivan kuin olisin puolueellinen. Tykkään ps2:sta keksintönä, käytäntö vain tahtoo usein tökkiä. X-box-käyttäjillä itse laitteen piiputtaminen on varsin harvinainen ilmiö, mikä on aina tämänkaltaisissa keskusteluissa myös huomioitava.
Perkele teidän tosiuskovaisten kanssa!
|
henkettu
Account closed as per user's own request
|
25. maaliskuuta 2007 @ 04:37 |
Linkki tähän viestiin
|
Kun nyt kerran rupesitte riitelemään, niin kyl mäkin haluun mukaan..
MUN mielestä x-boksin ohjain on ihan pa... roska.
|
tolvana
Junior Member
|
26. maaliskuuta 2007 @ 21:08 |
Linkki tähän viestiin
|
Joku oli joskus osuvasti sanonut että x-boxin ohjaimen suunnitteli sokea mies jolla on 12" pitkät sormet. Sitäpaitsi mitä se henkettu oikein meinaa? Vahdit mua? Varsin moukkamaista. On sulla huvit.
|
sarachan
Newbie
|
7. toukokuuta 2007 @ 10:54 |
Linkki tähän viestiin
|
Nostetaampa uudelleen ylös kun on aikaa hieman vierähtänyt.
Missähän olisi nyt parhaat pleikkarimarkkinat?
Vanha rakas kakkonen meni ja pihautti taikasavut paremmille maille,
ja tuli ostettua iso läjä uusia pelejä alennuksesta ja kone pitäisi
siis saada nopeasti, Suomesta ja tietysti mahdollisimman edullisesti.
Onko tuo jo joskus mainittu 129,- edelleen se halvin mikä on tullut vastaan (en osaa tinkiä .. ) vai vieläkö on hinnat tipahtaneet?
~
|
olka
Suspended due to non-functional email address
|
7. toukokuuta 2007 @ 11:42 |
Linkki tähän viestiin
|
Käseppä gigantissa, jos sellainen lähimaastossa. On ollut siellä useasti 99 egellä myynnissä.
|
tpj
Junior Member
|
15. toukokuuta 2007 @ 08:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Ei näytä olevan enää Gigantin valikoimissa ainakaan netin kautta katsottuna. Oisko liikkeessä?
|
Mainos
|
  |
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
15. toukokuuta 2007 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
eile käväsin gigantissa nii tais olla joku 130?
|