Voiko modeemin sisäinen palomuuri plokata nettiin yhdistämisen?
|
|
dudeb
Junior Member
|
26. tammikuuta 2007 @ 05:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli eilen kokeilin yhdistää niin ei tunnistanu ip osoitetta? Tämä ei kuitenkaan viittaa yhtään siihen että modeemin palomuuri tai jokin estäisi yhdistämistä?
Mitä muuta yleisesti ottaen pitää ottaa huomioon kun nettiä kokeilee yhdistää?
Onko teille kokemusta langattomasta yhteydestä.. onko 70egen arvoista sijoittaa langattomaan mökylään joka kytketään xboxiin?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2007 @ 19:32 |
Linkki tähän viestiin
|
NAT:in kanssa pitäisi pelaamisen onnistua, joten jos satunnainen häiriö on poisuljettu niin ei siinä oikein ole muita vaihtoehtoja kuin tuo palomuuri tai viallinen kaapeli tai modeemi. Mihin kohtaan se testi jäi?
|
dudeb
Junior Member
|
28. tammikuuta 2007 @ 15:33 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: NAT:in kanssa pitäisi pelaamisen onnistua, joten jos satunnainen häiriö on poisuljettu niin ei siinä oikein ole muita vaihtoehtoja kuin tuo palomuuri tai viallinen kaapeli tai modeemi. Mihin kohtaan se testi jäi?
Sanoo et IP osoitetta ei tunnisteta?? olen soittanu paikalliselle operaattorille ja kytkenyt verkon estot pois!
Mikä vois olla?
oon kytkeny xboxin suoraan verkkoon... konetta tai mitään ei ole samassa
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
30. tammikuuta 2007 @ 10:07 |
Linkki tähän viestiin
|
|
dudeb
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 20:01 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: http://www.xbox.com/fi-FI/support/xbox/connect/direct/troubleshooting.htm#ip
tuota virhettä antaa?
Onko kyseessä mikä operaattori ja millainen nettiliittymä (ja modeemi/laajakaistalaite)?
Siinä kun tulee se IP osoitteen tsekkaus niin tulee FAILED.... vai mitä siinä nytten sitten lukeekaan??
Eli operaattori on paikallinen operaattori.. KPO.
Nettiliittymä on laajakaista 1M/1M.
Laajakaistamodeemi on Telewell TW EA 201.
|
dudeb
Junior Member
|
31. tammikuuta 2007 @ 20:23 |
Linkki tähän viestiin
|
[color=red][color=red]Tohon vielä semmonen lisäys et kun yhdistän tuon xboxin nettiin suoraan seinästä, et tietokonetta EI OLE välissä, nii tarviiko tossa xboxissa olla sama IP kun tietokoneessa, vaikka se ei oo siihen mitenkään yhteydessä??
Mikä se IP siinä sit on jota se herjaa?
Ja mistä mä saan sen oikeen IP:n selville ja miten!?
-tänks juu vaan[/color][/color]
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
1. helmikuuta 2007 @ 14:38 |
Linkki tähän viestiin
|
|
dudeb
Junior Member
|
2. helmikuuta 2007 @ 18:16 |
Linkki tähän viestiin
|
Elikkä netti menee päälle kun klikkaan työpöydältä yhdistä painiketta... siinä on käyttäjänimi ja salasana muunmuassa.
Liikkeessä sanottiin että tohon pitää olla erikseen reititin et saan ton toimimaan netissä, onko näin??
Vai luuliko ne et mulla pitää olla koneellä netti käytössä samaan aikaan ku pelaan tietokonetta?
Nimittäin ei tarvitse.
Eikö tää reititin tarkota sitä et voi monia asioita pitää samaan aikaan päällä siinä, vai mitenkä?
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
3. helmikuuta 2007 @ 09:15 |
Linkki tähän viestiin
|
Eli nuo PPPoE asetukset pitää laittaa myös Xboxiin. Tietenkin voit ostaa reitittimen, jos haluat molemmat samaan aikaan nettiin, mutta muuten se ei ole pakollinen.
|
dudeb
Junior Member
|
4. helmikuuta 2007 @ 11:06 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Agent_007: Eli nuo PPPoE asetukset pitää laittaa myös Xboxiin. Tietenkin voit ostaa reitittimen, jos haluat molemmat samaan aikaan nettiin, mutta muuten se ei ole pakollinen.
Miten noi PPPoE asetukset laitetaan tohon xboxiin...? Ihan jos vielä rautalangasta niin tänk juu =)
|
dudeb
Junior Member
|
5. helmikuuta 2007 @ 06:28 |
Linkki tähän viestiin
|
Miten noi PPPoE asetukset laitetaan tohon xboxiin...? Ihan jos vielä rautalangasta niin tänk juu =)
|
Hahhaa
Junior Member
|
5. helmikuuta 2007 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Network settings---->Edit settings ja kirjoittelet asetukset sinne seuraavalle sivulle.
|
dudeb
Junior Member
|
6. helmikuuta 2007 @ 07:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hahhaa: Network settings---->Edit settings ja kirjoittelet asetukset sinne seuraavalle sivulle.
Jees mä tiiän ton, mut miten mä sään siihen oikeet numerot yms. Mistä ne löytää koneelta.
Valittaa siinä IP osote kohdassa koko ajan?!
Pitääkö ne ohjelmoida tohon boxiin jotenkin noi jutut... JA miten??
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
6. helmikuuta 2007 @ 11:49 |
Linkki tähän viestiin
|
Operaattorilta tuli lapulla nuo asetukset. Siis samat mitkä laitoit PC:lle kun teit tuon "soittosarjan".
|
Hahhaa
Junior Member
|
6. helmikuuta 2007 @ 13:32 |
Linkki tähän viestiin
|
Kokeile laittaa modeemi sillattuun tilaan.
|
dudeb
Junior Member
|
6. helmikuuta 2007 @ 14:04 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti Hahhaa: Kokeile laittaa modeemi sillattuun tilaan.
Ei mulla oo mitää lappuja tullu operaattorilta??
Miten se laitetaan sillattuun tilaan ``??? :D
|
Mainos
|
|
|
Staff Member
32 tuotearviota
|
7. helmikuuta 2007 @ 15:38 |
Linkki tähän viestiin
|