bf2 accountti onkelma
|
|
Soliduss
Junior Member
|
26. tammikuuta 2007 @ 17:34 |
Linkki tähän viestiin
|
en löytänyt haulla vastaavaa tai sitten olen muutenvain evo.
ostin BF2:n ja asensin ja hain uusiman patchin 1.41(ennen 1.4) ja olen pelaillut reilut 150h ja huomannut että olen saanut vain yhden aseen joka rankin vaihdossa. Mikä mättää? onko vika accountissa vai missä?
bf2player
sivulla näette että olen gunnery sergeant ja saanut 5 unlokkia.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 26. tammikuuta 2007 @ 17:37
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
26. tammikuuta 2007 @ 18:03 |
Linkki tähän viestiin
|
Miksi sinun pitäisi saada enemmän unlockeja?
Elikkäs siis lisälevyssä Special Forces on omat unlockinsa. Jos lisää aseita tahdot niin osta special forces.
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
|
Soliduss
Junior Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 09:13 |
Linkki tähän viestiin
|
muttakun olen kuullut vähän juttua että pitäisi saada ne sf aseet myös vaikka ei olisikaan special forces peliä. ja myös niin että joka rankin vaihdossa sais 2 unlokkia.
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2007 @ 09:54 |
Linkki tähän viestiin
|
ja kun asiasta aikoinaan oli puhetta, muistelen että aseet saat käyttöösi yksinkertaisesti kirjautumalla tililläsi sisään esimerkiksi kaverisi koneella jolla on Special Forces jo valmiiksi asennettuna. Näin et välttämättä tarvitse ostaa itsellesi special forcesia ja saat aseet käyttöösi tavan BF2:een.
MB: Asus A8N5X
CPU: AMD Athlon 64(tm) 3200+ @ 2,0 GHz
GC: Club 3D Geforce 6800GS
Mem: 3070mb DDR RAM @ 400 mhz
HD: 160 gb. Maxtor hard disk
200 gb. Maxtor hard disk
+ Smartx v2.0 modded Xbox gaming console
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2007 @ 11:59 |
Linkki tähän viestiin
|
Itse ainakin yritän välttää piratismiin kehoittamista.
Asus P5Q-Pro | Intel Q9550 @3.65ghz | 4GT -800 | EVGA GTX295 | Corsair HX650 | Antec p182b
|
Soliduss
Junior Member
|
27. tammikuuta 2007 @ 12:12 |
Linkki tähän viestiin
|
selvä. noh eipä kai sitten muuta kun kirjautumaan
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
27. tammikuuta 2007 @ 12:50 |
Linkki tähän viestiin
|
Shagrath_
En tiedä missä kohdin näit piratismia tuossa äskeisessä aikaisemmassa kommentissani, mutta ei tuo mielestäni mitenkään laitonta ole tuo toisen koneelta kirjautuminen. =P
|
Senior Member
1 tuotearvio
|
27. tammikuuta 2007 @ 17:25 |
Linkki tähän viestiin
|
@Threat: Ei se siltä kyllä kuulosta, mutta asian voi käsittää myös siten, että pelaat peliä ostamatta sitä. Itse meinaan muistelisin, että pitää kyllä pelata hetki itse peliä ennen kuin unlockit saa.
Ja en tosiaan osaa sanoa käsitetäänkö se laittomaksi vai ei, mutta vahva veikkaukseni kyllä on, että luetaan samalla tavalla kuin ostamatta pelaaminen.
No mutta tiedäppä tuosta sitten. :)
|
Threat
Senior Member
2 tuotearviota
|
28. tammikuuta 2007 @ 05:26 |
Linkki tähän viestiin
|
Totta, hieman kaksipiippuinen juttuhan se on.
Onneksi kuitenkaan niitä Special Forcesin karttoja ei pääse pelaamaan jollei peli ole omalla koneella asennettuna.
|
Soliduss
Junior Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 12:16 |
Linkki tähän viestiin
|
nyt on tullut uudenlainen ongelma. Ostin bf2 special forces pelin ja asensin sen mutta peliä käynnistäessä tulee palkki jossa lukee: " mods/bf2/shaders/lightning.fx not found!!! _DO_check your working directory,_AND_sync your shaders folder before calling upon your rendering programmer/GP (really!)".
Mikäs on viestin tarkoitus?
Alkuperainen peli löytyy ja on asennettuna.
|
Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 12:58 |
Linkki tähän viestiin
|
peli täytyy päivittää uusimpaan versioon sf asennuksen jälkeen.
kuin hullua kuristaisi...
|
Soliduss
Junior Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 16:45 |
Linkki tähän viestiin
|
mutta jos bf2 on jo uusimmassa päivityksessä (1.41)
onko sf:ään pätchiä
|
Member
|
14. helmikuuta 2007 @ 17:14 |
Linkki tähän viestiin
|
niihin on sama pätsi. mutta oot asentanut sf:n niin sen jälkeen täytyy käsittääkseni pätsätä uudestaan. tai pahimmasa tapauksessa poistaa peli.
asentaa bf2->sf->päivitys toi teksti mikä sulla tulee niin tarkoittaa muistaakseni patching failed. eli sulla on päivitetty bf2 ja "päivittämätön" sf.
edit.tohon voi tietysti olla joku muukin konsti kuin pelin poisto ja uudelleen asennus http://support.ea.com/cgi-bin/ea.cfg/php...li=&p_topview=1
kuin hullua kuristaisi...
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2007 @ 17:19
|
samfin
Senior Member
1 tuotearvio
|
14. helmikuuta 2007 @ 17:18 |
Linkki tähän viestiin
|
Lainaus: mutta jos bf2 on jo uusimmassa päivityksessä (1.41)
onko sf:ään pätchiä
Sama päivitys toimii tossa niinkuin BF2:sessa, eli 1.41. Sun varmaan pitäisi ajaa pätsi uudelleen jos olet jälkeenpäin SF asentanut.
Lainaus: Itse ainakin yritän välttää piratismiin kehoittamista.
Mikää laki ei kiellä pelaamasta kaverin koneella. Eli ihan huoletta joku voi tehdä juurikin noin mitä Threat tossa sanoi.-->
Lainaus: ja kun asiasta aikoinaan oli puhetta, muistelen että aseet saat käyttöösi yksinkertaisesti kirjautumalla tililläsi sisään esimerkiksi kaverisi koneella jolla on Special Forces jo valmiiksi asennettuna. Näin et välttämättä tarvitse ostaa itsellesi special forcesia ja saat aseet käyttöösi tavan BF2:een.
eli se siitä.
Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 14. helmikuuta 2007 @ 17:20
|
Mainos
|
  |
|
Member
3 tuotearviota
|
15. helmikuuta 2007 @ 12:34 |
Linkki tähän viestiin
|
Muuten tuosta ekasta kysymyksestä vielä, että oletko kokeillut mennä omassa accountissa BFHQ:seen? Voisi auttaa...
|