User Käyttäjä Salasana  

perjantai 10.1.2025 / 11:28
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > digikameran videot levylle?
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Digikameran videot levylle?
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Marru26
Suspended due to non-functional email address
_
27. tammikuuta 2007 @ 16:49 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Hei! Kirjoitin tämän viestin jo tuonne toisellekkin osastolle, mutta laitan tännekkin, kun tarttisin apua pikaisesti....elikkäs... Omistan Casio ex-z850 digikameran ja olen siirtänyt sillä kuvaamiani videoita koneelle kesästä asti ja nyt haluaisin polttaa ne levylle jotta voin katsoa niitä dvd-soittimella.Minulla on Nero express 6 OEM-versio ja olen yrittänyt polttaa sillä tavallisille cd-r:lle, cd-rw:lle sekä dvd-levyille kaikilla mahdollisilla tavoilla
(datalevynä, video-cd:nä, super-videona jne) ja mikään ei pyöri dvd:llä (itseasiassa 2 kertaa poltti levyä yli 15 min ja sitten väitti että levy on tyhjä) Yhdellä kerralla onnistuin sillä tavalla, että kun laitoin levyn dvd-soittimeen, niin ruudulle tuli kuvat (videon "alkukuva" siis) mutta ne olikin vain "kuvia", ei mikään valikko jossa olisi voinut yleensäkään liikkua klipistä toiseen)Musiikkia olen polttanut paljon, mutta miten saada videot poltettua (mimmoiselle levylle ensinnäkin ja millä tavalla??? Yksityiskohtaiset ohjeet auttaisivat enemmän kuin paljon!)ja voiko kuvat ja videot saada toimimaan samalla levyllä...Auttakaa epätoivoista ja neuvokaa te viisaammat!! :)
AfterDawn Addict
_
27. tammikuuta 2007 @ 19:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuliko kameran mukana softalevyä?
Moderator

7 tuotearviota
_
28. tammikuuta 2007 @ 07:26 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

Viestiketju on suljettu. Uusien viestien lähettäminen ei ole mahdollista.
afterdawn.com > keskustelu > digitaalinen video > yleistä keskustelua digitaalisesta videosta > digikameran videot levylle?

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy