User Käyttäjä Salasana  

perjantai 14.11.2025 / 14:11
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista & yhteensopivuus
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
Vista & Yhteensopivuus
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Splintti
Junior Member
_
27. tammikuuta 2007 @ 19:34 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo tuli tossa mieleen et on vista tulossa ulos kohta ja päätin kysellä
et miten perusohjelmat suhtatuu vistan kanssa? Oon ajatellu hommata
vistan ja mä tykkään käyttää F-secure virus ohjelmaa onko se yhteen sopiva vistan kanssa? Ja miten kaikki pelit onko ne yhteensopivia vistan kanssa? Voi silti olla et pidän XP:een ihan varmuuden vuoksi, mutta jos jollakin on tietoa asista odotan vastauksia!
Member
_
28. tammikuuta 2007 @ 03:32 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   

kuin hullua kuristaisi...
anewera
Newbie
_
30. tammikuuta 2007 @ 15:41 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Terve! Itse Olen työn puolesta Vistaa pyöritellyt noin kuukauden päivät ja joka päivä on myös xp kone ollut laukussa mukana. Päivityksiä on tähän mennessä tullut muistaakseni 4 kpl ja kovin stabiililta tämä ei vaikuta mikä on tosin ihan ymmärrettävää. Jos käytössäsi on joku eksoottinen kone niin kannattaa odotella laitevalmistajan päivityksiä vielä muutama kuukausi. Oman HP NW9440 koneen kanssa ensimmäinen asennus taisi kestää 4 päivää.. Ongelmia oli mm näytönohjaimen, äänien, messenger, vpn ja remote desktop yms yms. Jonkun verran ohjelmistotalot ovat julkaisseet jo palomuureja ja virustutkia mutta saatavuuteen on vaikea sanoa mitään

Eli ei hätää jos ei ole ihan pakko:)
AfterDawn Addict
_
31. tammikuuta 2007 @ 09:59 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo eli itsekkin olen työni puolesta tuota kuukauden pyörittänyt, ja isompia ongelmia en ole havainnut tuossa. F-securen ohjelmisto ei taida vielä olla yhtensopiva vistassa, mutta ilmaisia vaihtoehtoja virusturvaan kyllä löytyy. Erillistä palomuuria tuohon ei edes tarvitse laittaa.

Itse en ole saanut kertaakaan vielä tätä kaatumaan. Läppärien kanssa jossain vaiheessa oli ajurien kanssa hiukan saatavuus ongelmia, mutta nyt on suuriman osaan jo ajuritkin kunnossa.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
lefa16
Member
_
13. helmikuuta 2007 @ 10:02 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Eikö tuo vista oo yhteensopiva Rainbow Six: Vegasin kanssa vai onko se vegas vielä niin uus että ei oo vielä tuossa listassa. Osaisko joku sanoa tuosta minun kokoonpanosta, että mitkä on yhteensopivia ja mitkä ei?

AMD Athlon 64 3000+ S939, PNY GF 7600 GT, Kingston 1,5gb 400mhz, MSI S939 NF4 ULTRA SLI, HEC 385w

AfterDawn Addict
_
13. helmikuuta 2007 @ 10:46 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Lainaus, alkuperäisen viestin kirjoitti lefa16:
Eikö tuo vista oo yhteensopiva Rainbow Six: Vegasin kanssa vai onko se vegas vielä niin uus että ei oo vielä tuossa listassa. Osaisko joku sanoa tuosta minun kokoonpanosta, että mitkä on yhteensopivia ja mitkä ei?
Kyllä tuo rainbowsix vegas toimii moiteetta vistassa. Kyllähän tuo sinun koneesi pyörittää tuota peliä, ja vistaakin.

N900/Xbox360/PS3/Wii/Desktop pc/kannettavax3
Mainos
_
__

_
lefa16
Member
_
13. helmikuuta 2007 @ 14:17 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joo hyvä. Kyllähän tuossa alkaa kumminkin olla aika paljo jo nuita yhteensopivia ohjelmia. Jos vielä oottelis pari kuukautta ja sitten ottais.

AMD Athlon 64 3000+ S939, PNY GF 7600 GT, Kingston 1,5gb 400mhz, MSI S939 NF4 ULTRA SLI, HEC 385w

afterdawn.com > keskustelu > yleistä keskustelua tietokoneista > windows -ongelmat > vista & yhteensopivuus

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy