User Käyttäjä Salasana  

maanantai 21.4.2025 / 15:05
Hae keskustelualueilta:        In English   Suomeksi   På svenska
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > se k610i
Näytä aiheet

Keskustelualueet
Keskustelualueet
SE K610i
  Siirry:

Kirjoittaja Viesti
Junior Member
_
28. tammikuuta 2007 @ 09:28 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Joku puhelimen omistava; Voisitko upata kyseisellä puhelimella ottamasi kuvan ja laittaa vaikka linkkiä.. Itse olen k610i ostamassa ja pitäs saada vähä käsitystä tuosta kamerasta.. Ja mp3 soittimestakin voitte laittaa infoo.. kiiz..
Member

1 tuotearvio
_
7. helmikuuta 2007 @ 05:40 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
Tuossa olisi otettuna kuva ja täysin muokkaamattomana:
http://kakkonen.kuvake.net/photos/1/9/0/3/1903945.jpg

Mp3-soittimesta en osaa sanoa oikein mtn, koska en omista kuulokkeita, mutta kaiuttimen kautta mitä olen vähän kuunnellut, niin olen ollut todella tyytyväinen :).
Kuvauksesta muutenkin, että kameralla tulee todella loistavia kuvia, kun on vain tarpeeksi valoa, mutta hämärämmässä valotuksessa menee kuvat vähän kohinalliseksi (saa kyllä pois aika hyvin muokkaamalla vähän kuvaa ). Resoluutiokin on 1600x1200 että riittää sekin hyvin.

Kiteytettynä:
K610i on paras koskaan kokeilemani kännykkä IMO.
3 kaverianikin on ostanut kyseisen kännykän kokeiltuaan kännykkääni, että kyllä pitäisi olla hyvä ^^.

Viestiä on muokattu lähettämisen jälkeen. Viimeisin muokkaus 7. helmikuuta 2007 @ 05:43

Junior Member
_
7. helmikuuta 2007 @ 06:56 _ Linkki tähän viestiin    Lähetä käyttäjälle yksityisviesti   
tuo kuva on todella selvä.. Kiitos vaivannäöstä, ehkä nämä auttavat hieman ostopäätöstä..

PSP Firmware: 3.03 OE-C
2GB + 1GB Memory-stick DUO
GAMES: too much ISOs

1.51 -> 2.00 -> 2.5 -> 2.6 -> 2.7 -> 2.71 -> 2.80 -> 2.81 -> 3.00 -> 3.03 -> 3.03 HEN -> 1.5 -> 2.71 SE-B -> 3.03 OE-C

http://www.sunverkko.com?ref=23375
afterdawn.com > keskustelu > keskustelua kännyköistä > yleistä keskustelua kännyköistä > se k610i

Apua ongelmiin: AfterDawnin keskustelualueet | AfterDawnin Vastaukset
Uutiset: IT-alan uutiset | Uutisia puhelimista
Musiikkia: MP3Lizard.com
Tuotearviot: Laitevertailu | Vertaa puhelimia | Vertaa kännykkäliittymiä
Pelit: Pelitiedostot, pelidemot ja trailerit
Ohjelmat: download.fi | AfterDawnin ohjelma-alueet
International: AfterDawn in English | Software downloads | Free, legal MP3s | AfterDawn på svenska
RSS -syötteet: AfterDawnin uutiset | Uusimmat ohjelmapäivitykset | Keskustelualueiden viestit
Tietoja: Tietoa AfterDawn Oy:stä | Mainosta sivuillamme | Sivuston käyttöehdot ja tietoja yksityisyydensuojasta
Ota yhteyttä: Lähetä palautetta | Ota yhteyttä mainosmyyntiimme

© 1999-2025 AfterDawn Oy